Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:19:29 GMT

انتخابات پرشور خلق حماسه ملت در گام دوم انقلاب است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۰۲۴۳

انتخابات پرشور خلق حماسه ملت در گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری پیش ازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات، گفت: ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی با حضور پرشور خود بار دیگر در انتخابات، حماسه‌ای عظیم را در تاریخ این انقلاب رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات و با دعوت از همه اقشار جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات و با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر این حماسه عظیم سیاسی، اظهار داشت: انتخابات حداکثری و مشارکت پر شور و انتخاب اصلح در راستای ریل گذاری در جهت تحقق شعار سال و گام دوم انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به بیانات بسیار مهم و راهگشای رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص مشارکت حداکثری و آثار برکات آن در سال‌های پیش رو، افزود: امامین انقلاب همواره به برگزاری انتخابات و حضور پر شور ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی سفارش‌هایی داشتند و قطعاً این حضور و انتخاب اصلح می‌تواند زمینه رفع و کاهش بسیاری از مشکلات امروز کشور باشد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود حضور پرشور در انتخابات را عامل اصلی یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب دانست و تصریح کرد: حل امروز مشکلات کشور و رفع بسیاری از موانع و معضلات در بخش‌های مختلف کشور به ویژه در حوزه اقتصاد، در گرو تشکیل دولت انقلابی و جهادی است.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در ادامه سخنان خود با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، خاطر نشان کرد: حضور پرشور و مشارکت حداکثری و انتخاب دولتی مقتدر، انقلابی و جهادی زمینه را برای توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، اقتصادی، بین المللی و منطقه‌ای فراهم خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود خلق حماسه سیاسی ملت بزرگ ایران و برپایی دولت اسلامی را یکی از مهم‌ترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تحقق تمدن نوین اسلامی دانست و تاکید کرد: امروز ایران اسلامی جز کشورهای ممتاز و اثرگذار منطقه و جهان قرار گرفته است و این مشارکت و حضور حداکثری با انتخاب اصلح می‌تواند جایگاه ممتاز و اثرگذار جمهوری اسلامی را ارتقا بخشد.

استاد برجسته حوزه و دانشگاه مازندران در پایان با اشاره به اهمیت تبیین شاخصه‌های دولت اسلامی و معیاری رهبری معظم انقلاب برای انتخاب اصلح، بیان داشت: ظرفیت‌های عظیم ملت بزرگ ایران اسلامی و میهن عزیزمان در بسیاری از این سال‌ها مغفول مانده است و می‌شود با برنامه ریزی دقیق و شناسایی این ظرفیت‌ها در بخش‌های مختلف کشور از جمله تولید و اشتغال بسیاری از مشکلات را رفع کرد و موانع موجود را برطرف کرد و این مهم با اتکاء به توان و ظرفیت داخلی و با باور به ما می‌توانیم قطعاً تحقق پیدا خواهد کرد.

کد خبر 5222921

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب انتخابات 1400 چالش شایستگی تبلیغات اسلامی مازندران انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان اردبیل واکسن کرونا سوم خرداد فتح خرمشهر شیراز چالش شفافیت جنبش ازما ایران اسلامی انتخاب اصلح ملت بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان از جمله تیم‌های لیگ برتر به شمار می‌رود که در اکثر شهرهای کشور طرفدار دارد و البته برخی هواداران پرشور این تیم نیز معمولا رنج سفر به شهرهای دیگر را به جان می‌خرند، تا با حضور در استادیوم از تیم‌ محبوب‌شان حمایت کنند.

روز یکشنبه سپاهان در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه سیروس قایقران میهمان ملوان بود و در حالی که شاهد حضور پرشور هواداران فوتبالدوست شهر انزلی بودیم، تعدادی از هواداران سپاهان نیز خودشان را به محل برگزار در استادیوم تختی سابق رسانده بودند تا به حمایت از مورایس و شاگردانش بپردازند.

این حمایت از این جهت برای بازیکنان، کادر فنی و سایر اعضای تیم ارزش بیشتری داشت که طی هفته‌های اخیر بارها شاهد عصبانیت هواداران سپاهان نسبت به نتایج کسب شده و شعار علیه اعضای تیم و باشگاه بوده‌ایم و حالا با کسب دو پیروزی پیاپی مقابل ذوب آهن و سپس ملوان روابط تیم و هواداران رو بهبود گذاشته است.

باشگاه سپاهان با انتشار این تصاویر نوشته: 
سپاس از شما که در هر نقطه ایران، در سرما و گرما کنار سپاهان هستید.

دیگر خبرها

  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • تقدیر باشگاه سپاهان از هواداران در انزلی (عکس)