Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ایزدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش و کوشش کارشناسان حوزه ارتباطات سیار در ادریبهشت ماه سال ۱۴۰۰ موفق به راه اندازی چهار سایت جدید همراه اول در شهرستان های شیراز، صدرا  و مرودشت شده ایم که هزینه ایجاد آن به عهده مخابرات منطقه فارس است.

وی افزود: چهار سایت دیگر در شهرستان های لارستان، مهر و جهرم ایجاد شده است که محل تامین هزینه های آن خدمات اجباری دولت (USO) می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه فارس از ارتقاء ۱۹ سایت تلفن همراه در سطح استان خبر داد و افزود: این ۱۹ سایت که از محل خدمات اجباری دولت تامین هزینه شده است،  در شهرستان های خنج، کازرون، استهبان، آباده، بوانات، خرامه، داراب، لارستان، جهرم، زرقان، فراشبند، کوار، زرین دشت،  مرودشت و فسا به تکنولوژی 2G و 3G مجهز شده اند.

ایزدی ضمن اظهار امیدواری از اجرای سریع فاز هشت تلفن همراه در سطح استان بیان داشت: در تلاش هستیم تا با تلاش و کوشش متخصصان مخابرات منطقه فارس مشکلات ارتباطی تلفن همراه در سطح استان را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: ایزدی سایت تلفن همراه تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان

آموزش در سنین اولیه، پایه و اساس آینده‌ی تحصیلی و شخصیتی کودک اول دبستان است. تحقیقات نشان داده است کودکانی که در سال‌های اولیه تحصیل، آموزش کافی و با کیفیت دریافت کرده، در مراحل بعدی زندگی خود عملکرد بهتری دارند. اینجاست که اهمیت یک معلم خصوصی اول دبستان خود را نشان می‌دهد. معلم خصوصی دبستان با توجه به توانایی‌ها و نیازهای فردی هر کودک، می‌تواند تاثیر به‌سزایی در رشد شناختی و مهارت‌های عاطفی او داشته باشد.

برای والدینی که به دنبال بهترین‌ها برای فرزند خود هستند، انتخاب معلم تدریس خصوصی اول دبستان که تجربه و تخصص کافی دارد، امری حیاتی است. به همین منظور، ما شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان و سایر اساتید برتر پایه ابتدایی را برای شما فراهم آورده‌ تا اطمینان حاصل کنید که فرزندتان به بهترین شکل ممکن آموزش می‌بیند. تماس با این اساتید برجسته تدریس خصوصی ابتدایی نه تنها دروازه‌ای به سوی آینده‌ای روشن برای فرزند شما خواهد بود، بلکه اولین قدم در مسیر تحصیلی موفقیت‌آمیز او نیز به شمار می‌رود.

تاثیر همراهی بهترین معلم خصوصی اول دبستان بر رشد مهارت‌های آموزشی کودکان

داشتن یک معلم خصوصی کلاس اول خوب در سال‌های نخست تحصیلی می‌تواند تأثیر عمیقی بر روی مهارت‌های یادگیری کودکان داشته باشد. این تأثیرات در چندین بعد قابل مشاهده است:

 

 

۱.مهارت‌های خواندن و نوشتن (Reading and Writing Skills)

یک معلم خصوصی اول دبستان که در زمینه آموزش و کار با کودکان پایه اول ابتدایی به مهارت‌ و تجربه بالایی رسیده است، این توانایی را داشته که با استفاده از تمرین‌های تعاملی، بازی‌ها و تکنیک‌های خلاقانه، علاقه کودکان به مفاهیم خواندن و نوشتن را برانگیخته و درک مطلب آن‌ها را بهبود بخشد.

تقویت مهارت‌های خواندن و نوشتن با کمک بازی‌هایی نظیر: 

بازی پازی جمله سازی (Sentence Building Puzzle)

در این بازی، کودکان پایه اول ابتدایی با استفاده از کارت‌هایی که حاوی کلمات هستند، باید جملات معنادار بسازند. این بازی به تقویت درک مطلب و مهارت‌های ساختاری در جمله‌بندی کلمات کمک کرده و فرصتی برای تمرین نوشتن و خواندن جملات را فراهم می‌آورد. قطعاً معلم خصوصی کلاس اول فارسی که توانایی در تدریس این درس داشته، می‌تواند با خلق و طراحی بازی و موقعیت‌هایی همانند Sentence Building Puzzle، درک مطلب کودک را در مهارت‌های خواندن و نوشتن افزایش دهد. 

۲. مهارت‌های حل مسئله و تفکر انتقادی (Problem-solving and Critical Thinking Skills)

 از طریق مسائل و موقعیت‌های واقعی که نیازمند تفکر و بررسی هستند، معلم خصوصی کلاس اول دبستان می‌تواند توانایی تفکر انتقادی کودکان را توسعه دهد. این نوع آموزش باعث می‌شود کودکان در موقعیت‌های گوناگون، تصمیم‌گیری‌های بهتری داشته و به راه‌حل‌های خلاقانه دست یابند.

در این زمینه اگر مهارت‌های شناختی دانش‌آموز پایه ابتدایی، از همان سال‌های اولیه تحصیل تقویت شود، می‌تواند باعث رشد تفکر انتقادی و افزایش مهارت‌های تصمیم‌گیری در محیط‌های تحصیلی و در سال‌های بعد در محیط‌های کاری شود. 

بی جهت نیست که در سطح جهانی وب‌سایت‌هایی نظیر وب سایت نیویورک تایمز، با انتشار مقالات علمی بسیار مهمی نظیر How to Find the Right Tutor for Your Child، به بررسی راهکارهایی برای یافتن معلم خصوصی مناسب برای کودکان در ایالات متحده می‌پردازد. چون از تاثیر این روش آموزشی بر رشد مهارت‌های شناختی کودکان به خوبی آگاهی پیدا کرده‌اند.

 

 

۳. مهارت‌های اجتماعی و عاطفی (Social and Emotional Skills)

معلم خصوصی با فراهم آوردن محیطی امن و حمایتی، می‌تواند به کودکان کمک کند تا مهارت‌های ارتباطی و همدلی خود را تقویت کنند. این مهارت‌ها برای تعامل موفق با همسالان و بزرگسالان در زندگی روزمره ضروری هستند.

۴. مهارت‌های خلاقیت و نوآوری (Creativity and Innovation Skills)

 با استفاده از روش‌های آموزشی مبتنی بر بازی و فعالیت‌های خلاق، معلم خصوصی کلاس اول دبستان می‌تواند فضایی را برای رشد خلاقیت و نوآوری در کودکان فراهم آورد. این امر به کودکان کمک می‌کند تا ایده‌های نو و راه‌حل‌های متفاوت را کشف کنند.

بنابراین معلم خصوصی اول دبستان باتجربه، نه تنها به عنوان یک آموزگار، بلکه به عنوان یک راهنما می‌تواند با تجارب خود، مهارت‌های آموزشی کودکان را در هر جنبه از زندگی آن‌ها رشد دهد. بنابراین دستیابی به شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان می‌تواند راه‌حلی مناسب برای قرار گرفتن در مسیر رشد و شکوفایی کودکان باشد.

باتوجه به مزایای بی‌شمار معلم خصوصی بر آینده تحصیلی کودکان پایه ابتدایی که در مقالات متنوعی نظیر مقاله What to Look for in a Tutor for Your Elementary School Child از وب سایت Understood، صحبت شده، از کجا می‌توانیم شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان و سایر اساتید برجسته در این زمینه را جستجو کنیم؟

 

برترین سایت‌های دنیا برای دریافت شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان

در سال‌های اخیر برای جستجوی برترین معلمان تدریس خصوصی، وب سایت‌های معتبری در ایران و در دنیا آغاز به کار کرده‌اند. سایت‌هایی که انتخاب را برای درخواست معلم خصوصی از طرف والدین در همه مقاطع تحصیلی راحت کرده و به آن‌ها در قبال ثبت درخواست کلاس تدریس خصوصی، مزایا و امکانات بی‌شماری قائل می‌شوند.

برخی از برترین سایت‌های تدریس خصوصی که امکان دستیابی به شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان و سایر مقاطع تحصیلی را هموار کرده و در سطح جهانی فعالیت می‌کنند، پلتفرم‌های آموزشی زیر هستند:

سایت تدریس خصوصی TutorMe به نشانی https://www.tutorme.com

یک پلتفرم آنلاین آموزش است که دانش‌آموزان را با معلمان خصوصی در سراسر ایالات متحده متصل می‌کند.

سایت معلم خصوصی Skooli https://www.skooli.com/

یک پلتفرم آنلاین آموزش است که بر ارائه تدریس خصوصی آنلاین تمرکز دارد.

سایت آموزشی و تدریس خصوصی Wyzant https://www.wyzant.com/

 یک پلتفرم آنلاین آموزش است که دانش‌آموزان را با معلمان خصوصی در سراسر ایالات متحده متصل می‌کند.

 

دسترسی به برترین سایت تدریس خصوصی ابتدایی و دبیرستان

در کنار سایت‌های خارجی، در ایران نیز سایت و اپلیکیشن تدریس خصوصی استادبانک (ostadbank.com ) از حدود سال 93 فعال است که با جذب و همکاری با اساتید برجسته تدریس خصوصی در همه مقاطع، توانسته نتایج شگفت‌آوری را برای دانش‌آموزان خود رقم بزند.

اساتید مجموعه استادبانک (ostadbank) در مقطع ابتدایی به خصوص پایه اول، با تکیه بر تجربه و توانایی‌های تدریس خود، می‌توانند در زمینه‌های زیر به کودکان کلاس اولی، کمک کنند:

۱.برقراری ارتباط دوستانه با شاگرد و ایجاد فضایی راحت برای پذیرش او توسط کودک

۲. ارزیابی کودک کلاس اولی و تشخیص مشکلات و ضعف‌های اول در کلاس

۳. تدوین برنامه، مشخص کردن ابزارهای آموزشی و منابع تدریس متناسب با نیازهای خاص هر دانش‌آموز

در زمینه انتخاب ابزارهای آموزشی، معلم خصوصی این توانایی را داشته که براساس نیاز خاص دانش‌آموز خود، از کتاب‌ها و منابع کمک آموزشی متنوع نظیر کتاب فارسی اول دبستان خیلی سبز https://kheilisabz.com/، کتاب انتشارات مهر و ماه https://home.mehromah.ir/ و غیره استفاده کند. همچنین از بازهای فکری و آموزشی نظیر بازی حافظه کارتی (Memory Card Game، بازی تطبیق حروف

(Letter Matching Game) و غیره جهت فعال سازی تمرکز و هوش کودک بهره ببرد. یا نرم‌افزارهای آموزشی متنوعی را جهت تقویت مهارت‌های فارسی و ریاضی پایه اول ابتدایی به والدین کودک معرفی کرده و خود نیز در کلاس از تکنولوژی و فضای این نرم‌افزارها استفاده نماید.

نرم افزارهای آموزشی نظیر

Starfall Education:

وب سایتی برای انواع برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی در زمینه خواندن، ریاضیات و موسیقی

ABCmouse.com:

این نرم‌افزار شامل تنوع بالایی از دروس در زمینه ریاضیات، فارسی، موسیقی و هنر بوده که به دلیل محیط گرافیکی جذاب برای کودکان بسیار مناسب است.

Khan Academy Kids:

برنامه‌ای رایگان و جذاب در زمینه تقویت مهارت‌های خواندن، نوشتن، ریاضی و حتی مهارت‌های حل مسئله و تفکر انتقادی با محیطی تعاملی برای کودکان پایه ابتدایی

۴.شروع به تدریس و آموزش توسط معلم خصوصی در فضایی تعاملی با کودک و گرفتن بازخوردهای مناسب از او

بنابراین می‌توان برای بهره بردن از خدمات ممتاز اساتید برجسته تدریس خصوصی که به آن اشاره شد، به سایت تدریس خصوصی استادبانک به نشانیwww.ostadbank.com  مراجعه کرده و با کمک بخش اطلاعات تدریس اساتید، رزومه تحصیلی و سوابق تدریس‌شان را مشاهده کنید و بعد از ثبت درخواست، شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان را جهت تشکیل کلاس دریافت نمایید.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

 

دیگر خبرها

  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • افزایش قیمت برخی گوشی‌ها با وجود تخصیص ارز نیمایی
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • ۱۲ اردیبهشت، اعزام زائران حج عمره از شیراز
  • زنان یمنی از ترس، استاد این کار شدند!
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال