Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مرتضی فنونی‌زاده در خصوص اعلام لیست تیم ملی فوتبال اظهار داشت: ۶۰ درصد لیست اعلام شده شایستگی حضور در تیم ملی فوتبال را دارند و هیچ بحثی در مورد آنها ندارم. اما ۴۰ درصد دیگر واقعاً شایسته حضور در تیم ملی نیستند. اگر در انتخاب و دعوت بازیکنان حق به حقدار نرسد، تیم ملی هم به حقش نمی‌رسد. متاسفانه با این لیست دعوت شدگان حق بعضی بازیکنان ضایع شد و به اصطلاح حق به حق‌دار نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنی که در لیگ پرتغال ذخیره بوده و فرصتی برای بازی نداشته در لیست تیم ملی حضور دارد. یا بازیکن دیگری که با وجود سوابق خوبش در چند وقت اخیر مصدوم بوده، چرا باید به تیم ملی دعوت شود؟ احترام خیلی زیادی برای احمدرضا عابدزاده قائلم و با هم رفیق هم هستیم، اما امیر عابدزاده شایسته حضور در تیم ملی نیست، لک و مظاهری عملکرد بهتری نسبت به وی داشته‌اند. معتقدم لیگ پرتغال سطح بالایی ندارد چون خود بازیکنان پرتغالی ترجیح می‌دهند در لیگ‌های دیگر به میدان بروند.

پیشکسوت فوتبال کشور عنوان کرد: با اینکه پرسپولیسی هستم باید بگویم فرشید اسماعیلی و مظاهری می‌توانستند در اردوی تیم ملی حاضر باشند. نکته دیگر اینکه تعداد مهاجمان انتخاب شده خیلی زیاد است و با سیستم سرمربی تیم ملی منطبق نیست. با اینکه مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی زحمات زیادی برای تیم ملی کشیدند، اما باید قبول کنیم فوتبال حاج‌صفی ۳ سال پیش به پایان رسیده است. لباس تیم ملی ارثیه هیچ فرد یا بازیکنی نیست.

فنونی‌زاده درباره بازی‌های تیم ملی تصریح کرد: بعضی تیم‌های سطح پایین لیگ هم می‌توانند مقابل کامبوج و ویتنام برنده شوند، اما مقابل عراق و بحرین کار سخت و حساسیت بالاست. امیدوارم تیم ملی بتواند در بحرین نتایج لازم را کسب کند.

وی با اشاره به انتخاب کریم باقری گفت: باقری دوست خوب من و به نظرم جزو ده بازیکن برتر تاریخ فوتبال ایران است. اما به وی گفته‌ام به اعتبار سابقه و اسمش باید سرمربی باشد نه اینکه به دستیاری رضایت بدهد. می‌دانم باقری اعلام کرده که علاقه‌ای سرمربیگری ندارد، اما با این عقیده مخالفم. اسکوچیچ، با بهره‌گیری از وحید هاشمیان و کریم باقری می‌خواهد شکست‌ها را با آنها تقسیم کند و با بردها هم رزومه خودش را تقویت کند و به جای بهتر برود. مگر در تیم ملی بازیکنان با هم دعوا دارند که باقری برای کنترل آن به تیم ملی برود؟ در لیگ شرایط فرق دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه مرتضی فنونی زاده تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال به هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده و حالا به نظر می‌رسد ایده علی خطیر برای تیمداری در فوتبال زنان در آستانه اجرایی‌شدن قرار گرفته و با مشخص‌شدن مالکیت جدید، منابع مالی لازم در این زمینه هم قرار است تامین شود. البته که بحث تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان، از مدت‌ها پیش مطرح شده بود، اما در ماه‌های اخیر مورد توجه مدیریت باشگاه استقلال قرار گرفته بود و مسکوت‌ماندن آن‌هم به‌واسطه مشکلات مالی بود.

به گزارش ورزش سه، هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان حدود 4 ماه دیگر از اواسط شهریورماه آغاز خواهد شد و مدیران باشگاه استقلال با توجه به توصیه کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیمداری فوتبال زنان و البته احتمال الزامی‌شدن آن از سال آینده، به دنبال فعالیت در این رشته هستند و رایزنی‌های نهایی برای آغاز پروژه تیمداری در فوتبال زنان در حال انجام است و با وجود آنکه بحث احتمال حضور استقلال در لیگ دسته دوم فوتبال زنان مطرح بود، اما آبی‌ها به دنبال خرید امتیاز لیگ برتری هستند.

مدیران باشگاه استقلال در شرایطی رایزنی‌های خود برای خرید امتیاز لیگ برتری را آغاز کرده‌اند که آن‌ها در تلاش هستند تا تیمی پرستاره را برای حضور در فوتبال زنان آماده کنند. در این زمینه، خبرهای ضدونقیض و جالب‌توجهی به میان آمده و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، حضور مرضیه جعفری، پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران با کسب 10 قهرمانی در کسوت سرمربی تیم فوتبال زنان استقلال تهران است؛ آن‌هم در حالی‌که جعفری هیچ‌گاه در لیگ برتر هدایت تیمی جز خاتون را نپذیرفته است!


مرضیه جعفری در مصاحبه اخیرش صراحتاً از علاقه‌اش به تیم استقلال پرده برداشت و در چند نوبت هم برای آبی‌پوشان پایتخت و شاگردان جواد نکونام در فصل جاری آرزوی کسب عنوان قهرمانی را کرده بود. بدون‌شک تیمداری استقلال در فوتبال زنان و انتخاب مرضیه جعفری به عنوان سرمربی، اتفاقی فوق‌العاده جذاب محسوب می‌شود و به اصطلاح آبی‌ها در آغاز راه می‌توانند بمبی بزرگ را منفجر کنند.

باید دید در حالی‌که بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها هم داغ است، بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری، با حضور مالک جدید، طلسم عدم حضور استقلال در فوتبال زنان شکسته خواهد شد و آن‌ها با انتخاب مرضیه جعفری و ساخت تیمی پرستاره برای شروعی رویایی در فوتبال زنان پا پیش خواهند گذاشت یا خیر. طبق اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان مسجل شده و حتی انتخاب چهره پرافتخاری چون مرضیه جعفری هم قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898821

دیگر خبرها

  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان |‌ ببینید