Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:15:52 GMT

۲۰۷۷ واحد در طرح اقدام ملی مسکن وارد فاز اجرا شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۱۰۹۹

۲۰۷۷ واحد در طرح اقدام ملی مسکن وارد فاز اجرا شد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار کرد: ۲۰۷۷ واحد در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در خراسان جنوبی وارد مرحله اجرا شده است.

وحید داعی، امروز شنبه ۸ خرداد به رسانه‌های گروهی گفت: بر اساس آخرین وضعیت طرح ۲۰۷۷ واحد در مرحله اجرای طرح اقدام ملی مسکناقدام ملی مسکن در خراسان جنوبی از مجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکونی ابلاغی طرح اقدام ملی در سراسر کشور سهمیه خراسان جنوبی ۲ هزار و  ۴۵۰ واحد(هزار و ۳۸۳ واحد در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر و هزار و۶۷ واحد در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر ) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر رمین‌ها برای  بهره مندی سه هزار و  ۷۲۷ واحد به مساحت ۳۶ هکتار تامین شده است که تا خرداد ماه ۱۴۰۰ تعداد ۳ هزار و  ۳۲۲۷ واحد دارای قرارداد ساخت هستند.

وی گفت: در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز  ۵۰.۵ هکتار  زمین برای ساخت ۳۴۱۶ واحد تامین شده  که ۲ هزار و ۵۲۳ واحد دارای قرارداد ساخت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی یادآور شد: ۲ هزار و ۷۷ واحد هم در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن وارد مرحله اجرا شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مسكن طرح اقدام ملی مسکن خراسان جنوبی ۱۰۰ هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت

 محمدی فرد سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: براساس گزارش اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، در سال ۱۴۰۲ با شاخص اهدای عضو (PMP) ۱۶.۸۷ در این زمینه بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ این شاخص ۱۱.۳۰ اعلام شده بود افزود: سال گذشته طی هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی استان خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سنت نیکوی اهدای عضو بیماران مرگ مغزی اقدام بسیار مهم و حائز اهمیت است که باعث نجات جان عده زیادی از انسان‌های دردمند می‌شود.

وی گفت: اینکه یک خانواه به اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی رضایت بدهند واقعا تصمیم سختی است، اما این اقدام خداپسندانه که سلامتی و زندگی دوباره افراد دیگر و شادی خانواده‌های آنان را رقم می‌زند، اوج بخشش و ایثار است و بی شک اجر عظیم دارد.

محمدی فرد تصریح کرد: این اقدام اهداکنندگان عضو ماندگار بوده و رضایت خانواده‌هایشان نیز ارزشمند و قابل قدردانی است.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در راستای ترویج فرهنگ اهدای عضو در خراسان جنوبی گفت: ارتقای شاخص اهدای عضو در سال گذشته جلوه‌ای از تلاش مستمر و شبانه روزی دست اندرکاران این اقدام خیرخواهانه در مجموعه دانشگاه، بیمارستان‌ها و واحد‌های تابعه سطح استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی از میانگین کشوری فراتر رفت
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • ساخت ۲۲ هزار مسکن ملی در شهرهای یزد/رشد ۳ برابری مقاوم‌سازی روستا
  • عملیاتی‌شدن طرح هادی در ۶۹۱ روستای خراسان جنوبی
  • تلاش برای ایجاد زیرساخت‌ها در ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن
  • ◄ الحاق ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی