Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:58:14 GMT

وضعیت مطلوب آسفالت معابر اصلی شهر

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۱۶۳۲

وضعیت مطلوب آسفالت معابر اصلی شهر

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عرفان متعبد مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه با اشاره به وضعت خوب آسفالت معابر اصلی شهر کرمانشاه، گفت : به جرات می‌گویم که در آسفالت معابر اصلی شهر مشکلی نداریم و اگر مشکلی گزارش شود، بلافاصله رفع می‌شود.

او گفت : در طول دو سه سال گذشته تمام مشکلات در این حوزه برطرف شده و هرجا که نیاز به روکش داشته تراش داده و بصورت اساسی ترمیم شده که تا چند سال مشکلی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: در حال حاضر مشکلات حوزه آسفالت مربوط به معابر فرعی و کوچه‌های سطح شهر است که بر اساس اولویت‌های تعیین شده آسفالت این مناطق در حال انجام است.

متعبد افزود: در آسفالت معابر فرعی و کوچه‌ها اولویت با شهرک و مناطق حاشیه نشین و قدیمی است که آسفالت آن‌ها مشکلات بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شهرک‌های جعفر آباد، آناهیتا، آریاشهر، چقاگلان و چقامیرزا اشاره کرد.

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه گفت: پارسال ۱۱۰ هزار تن آسفالت در معابر شهر ریخته شد که عمدتا با محوریت آسفالت و روکش و لکه گیری معابر همین شهرک‌های حاشیه نشین صورت گرفت.

متعبد افزود: برای امسال هم ۱۱۰ هزار تن آسفالت ریزی در معابر و کوچه‌های شهر برنامه ریزی شده که از فروردین ماه فعالیت در این حوزه شروع شده است.

مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه با اشاره به روند کند کار آسفالت و روکش معابر شهر گفت: با توجه به فعالیت اصولی و دقیق در این حوزه کار به کندی در حال انجام است، چرا که باید بگونه‌ای کار شود که تا چند سال مشکل دوباره‌ای ایجاد نشود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر معابر شهری معابر عمومی آسفالت معابر آسفالت معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر دولت به لرستان انجام ۳۰۰ میلیارد تومان آسفالت راه روستایی بوده است، اظهار داشت: این مصوبه ۱۰۰ درصد عملیاتی شده است.

وی عنوان کرد: در این راستا آسفالت ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان با بیان اینکه در حوزه جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ قرار بوده که ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کند که هنوز یک ریال از آن اختصاص پیدا نکرده است، گفت: این اعتبار باید از سوی سازمان مدیریت و همچنین مدیریت بحران اختصاص پیدا می‌کرد.

شیروانی، عنوان کرد: از محل پروژه‌های سیلاب، هزار و ۳۰۰ متر پل ساخته شده است.

کد خبر 6087686

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • گلایه مردم از وضعیت نامناسب آسفالت بلوار صنم بلاغی پلدشت 
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه