Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@07:38:43 GMT

هرگونه هزینه در حوزه فرهنگ عین سرمایه گذاری است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۱۷۲۷

هرگونه هزینه در حوزه فرهنگ عین سرمایه گذاری است

امین زاده گفت: هرگونه سرمایه گذاری که به تبیین و نشر موضوعات فرهنگی بپردازد، منجر به آشنایی نسل جدید با قهرمانان ملی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حبیب امین زاده» در مراسم رونمایی از نوشت افزار ایرانی اسلامی در خسروشاه اظهار داشت: به همان اندازه که در مقابله با کرونا نقش آفرین بودیم؛ باید با حفظ شور انتخاباتی ، صلابت نظام و انقلاب را به رخ جهانییان بکشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد: اصناف و بازاریان و همچنین صاحبان صنایع با قبول مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا ، لحظه ای از تداوم تولید و اجرای رزمایش مساوات و کمکهای مومنانه دریغ نکردند و صد البته با حضور پر شور خود در انتخابات پیش رو ، برگ زرینی در دفتر افتخارات اصناف و صنعتگران استان ثبت خواهد شد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همت جوانان استان در تهیه و تدارک محصولات فرهنگی منقش به قهرمانان استان و کشور بویژه سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و آقا مهدی باکری اظهار داشت: آماده هرگونه همکاری با صنایع تولیدکننده محصولات فرهنگی بویژه نوشت افزار هستیم.

امین زاده با بیان اینکه هرگونه سرمایه گذاری در این بخش منجر به تبیین و نشر موضوعات فرهنگی برای نسل جدید در مسیر شناساندن قهرمانان ملی خواهد شد؛ تصریح کرد: حمایتهای مالی و تخصیص تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش برای تجهیز این قبیل کارگاه ها و تامین کاغذ مورد نیاز آنها در برنامه کاری سازمان قرار دارد.

وی ضمن تقدیر از حمایتهای مجدانه فرماندهان سپاه و بسیج استان، از آماده سازی و توزیع 115 هزار بسته کمک معیشتی در استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز خبر داد و گفت: رسالت خانواده صنعت، معدن و تجارت استان در مسؤولیت های اجتماعی به اینجا ختم نمی شود و اقدام بموقع صنعتگران در تامین محصولات بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی و تامین مواد اولیه ماسک و پرداخت هزینه آن از اقدامات بسیار ارزنده خیران استان محسوب می شود . در این میان قابل تقدیر است .

گفتنی است، در مراسمی با حضور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی و همچنین جانشین فرمانده سپاه عاشور از نوشت افزار ایرانی اسلامی با عنوان قهرمان من به همت قرارگاه جهادی رهپویان یاس در خسروشاه تبریز رونمایی شد.

این نوشت افزار‌ها متبرک به تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مهدی باکری است که برای نخستین بار به همت این مجموعه طراحی و در اختیار علاقه مندان بویژه دانش آموزان قرار می گیرد. در حاشیه این مراسم از قطعه سرود فرهنگی با موضوع شعار سال رهبر معظم انقلاب که توسط اعضای نوجوان این گروه جهادی و حافطان قرآن تهیه شده بود؛ نیز رونمایی شد.

گفتنی است، در پایان این مراسم ۱۱۴بسته معیشتی خیران خسروشاهی به همت گروه جهادی رهپویان یاس و همکاری بسیج اصناف تبریز و استان، به نیت ۱۱۴سوره قرآن در بین نیازمندان توزیع شد.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز سرمایه گذاری نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کارهای فرهنگی نباید انتظار نتیجه زودهنگام داشت

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کار فرهنگی بسیار سخت و پیچیده است،گفت: ما نباید در کار فرهنگی انتظار نتیجه زودهنگام را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در زنجان، محسن افشارچی، امروز_ یکشنبه دوم اردیبهشت_ در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان در استانداری اظهار کرد: ما در استان‌ها زیاد مورد اعتماد مرکز نیستیم و در مجموعه حکمرانی کشور تصمیم‌گیری استانی مورد وثوق نیست.

وی افزود: فرهنگ کشورهای دیگر با روش‌های مختلف همانند فیلم‌های هالیودی در کل دنیا جریان پیدا می‌کند اما باید ما خودمان برنامه‌ریزی برای امور فرهنگی داشته باشیم.

استاندار زنجان گفت: در یک مورد برخورد با مسئله بی‌حجابی بسیار پیچیده است و حتی افراد متدین نیز در نحوه برخورد با بی‌حجابی اتفاق نظر ندارند، بنابراین کار درست کار سختی است و اگر قرار با برخورد بی‌حجابی است، باید از همین الان حرکت‌ها آغاز شود.

استاندار زنجان ادامه داد: به عقیده من یکی از مهمترین مشکلات تمرکز در تهران است و استان‌ها در حاشیه هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی در حوزه فرهنگی بسیار سخت است، گفت: پس از انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی یک سری مسائل انجام شده که اسلامی شود و مثلاً بانکداری بدون ربا داریم اما در حوزه فرهنگ ما مشکل مبنایی داریم و باید از پایه همه چیز را خودمان بنا بنهیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه شبکه‌های اجتماعی هم گسترش فضا کار فرهنگی را سخت‌تر کرده است، گفت: پس در این شرایط علاوه بر اینکه خودمان باید تلاش کنیم و هم با اقدامات متقابل برخورد کنیم.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کار فرهنگی بسیار سخت و پیچیده است، افزود: ما نباید در کار فرهنگی انتظار نتیجه زودهنگام را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه ما در مباحث فرهنگی ظرفیت‌های بسیاری مثل هیئت‌های مذهبی و کتابخانه‌های عمومی را داریم، گفت: مساجد و پایگاه‌های فرهنگی هم زیرساخت‌های بسیاری برای امورات فرهنگی دارند، مثلاً همین هیئت‌های مذهبی در امور فرهنگی تعیین کننده هستند.

افشارچی با اشاره به اینکه نخستین مشکل این است که متولیان فرهنگی متکثر هستند، اضافه کرد: اگر این ظرفیت‌ها تجمیع شود، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

علیرضا فیروزفر شهردار زنجان نیز در ادامه گفت: دومین موضوع بحث افسارگسیختگی فضای مجازی در کشور است و به نظر می‌رسد ما قوانین رفتارهای اجتماعی را برای حاضران تعریف نکرده‌ایم.

با اشاره به اینکه الان برنامه‌ها خیلی پراکنده است، چون ما نمی‌توانیم در ستاد برای همه تعیین تکلیف کنیم و پراکنده کاری‌ها مشخص شود؛ گفت: خواهش داریم برای نوجوانان در سال‌جاری یک شعار برای رسیدگی به امور نوجوانان تدوین شود، چرا که به نظر می‌رسد خروجی‌ها قابل لمس نیست.

کد خبر 746560

دیگر خبرها

  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت
  • سهم فرهنگ آب رفت
  • تشکیل شورای تأمین فرهنگی در استان قزوین
  • فناوری‌های تجربه شده در حوزه فرهنگی اجرا شود
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • کارگروه گیاهان دارویی و محصولات کم‌آب‌بر در دشتستان تشکیل می‌شود
  • اعتبارات فرهنگی درست هزینه نمی‌شود
  • دبیر جشنواره فرهنگی-هنری اتقان انتخاب شد
  • محمدرضا باقری دبیر جشنواره فرهنگی هنری اتقان شد
  • از کارهای فرهنگی نباید انتظار نتیجه زودهنگام داشت