Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، تفاهم نامه همکاری آموزشی، پژوهشی و علمی بین انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی امضا کردند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این تفاهم نامه در راستای اهداف گسترش و ارتقای دانش در بین علاقه‌مندان و فارغ التحصیلان رشته‌های مدیریت و ایجاد زمینه‌های استعدادیابی و استفاده از اساتید در جهت رشد و بالندگی علم مدیریت در استان و بهره گیری از ظرفیت‌های علمی، اماکن و امکانات، با حضور سجاد یوسف پور ـ دبیر کارگروه ترویجی انجمن علمی مدیریت، به امضای مسعود محمدی رئیس انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و نادر علوی رئیس بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی مشترک و اعتباربخشی مدارک صادره، در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های علمی و اماکن و کارگاه‌ها برای همکاری‌های مشترک، اشتراک گذاری ظرفیت دانش آموختگان، انجام پژوهش های مشترک در زمینه های مورد توافق از زمینه های همکاری این تفاهمنامه است.

مسعود محمدی رئیس انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در این مراسم گفت: بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی ظرفیت استانی و کشوری است و می تواند با انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند نقاط هم راستا و هم افزای بسیاری در بحث آموزش و پژوهش داشته باشد.

وی اظهار کرد: عزم تمامی اعضای این انجمن علمی بر این است که از این ظرفیت برای حل مشکلات و چالش ها استفاده شود.

محمدی خاطرنشان کرد: امیدواریم تفاهم نامه همکاری بین انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی به قراردادهای متعدد مشترک و تبادل علم منجر شود.

نادر علوی ـ رئیس بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه بنیان پژوهش نصر در زمینه دانش بنیان ورود پیدا کرده، آموزش‌های این بنیان بسیار کاربردی و اختصاصی است، به طوری که بسیاری از افراد در سراسر کشور این دوره ها را سپری کرده اند.

رئیس بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه در زمینه های پژوهشی، آموزشی و علمی تعاملات کشوری و در زمینه دانش بنیان نیز فعال هستیم، خاطرنشان کرد: آماده هرگونه همکاری در زمینه های آموزشی، پژوهشی و ... با انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند هستیم.

مراسم امضای این تفاهم نامه روز دوشنبه با حضور مسئولان انجمن علمی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و بنیان پژوهش نصر خراسان جنوبی در محل پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امضاء تفاهم نامه همکاری تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه

در دومین روز نشست نخستین کمیته مشترک قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران و عراق و سوریه با هدف مقابله با اقدامات تروریستی و گروهک‌های تروریستی به ویژه گروهک تروریستی داعش، تفاهم‌نامه این کمیته به امضای کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه، قاضی حسن الشاش، رئیس دیوانعالی سوریه و قاضی لیث جبر، رئیس سازمان نظارت قضایی عراق رسید.

غریب آبادی درباره موارد تفاهم شده میان سه کشور، گفت: گسترش همکاری‌های سه جانبه حقوقی و قضایی از طریق تبادل مستمر اطلاعات و تجربیات، کشف جرائم و تعقیب متهمان، مستندسازی جرائم ارتکاب یافته، تعقیب و استرداد و مجازات عوامل گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها و دفاع از حقوق قربانیان در محاکم ملی و بین‌المللی، معاضدت قضایی در قلمرو سه کشور، اقامه دعوا و طرح شکایت در محاکم خارجی علیه گروهک‌های تروریستی و حامیان آنها، شناسایی رهبران و عناصر اصلی گروهک‌های تروریستی و قرار دادن نامشان در فهرست تروریستی سازمان ملل و تعقیب قضایی مباشران، شرکا و معاونان تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، از مهم‌ترین موارد ذکر شده در این تفاهم‌نامه است.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه تصریح کرد: همچنین در این تفاهم‌نامه مقرر گردید نسبت به تشکیل کارگروه مشترک مستندسازی اقدامات تروریستی ارتکابی از سوی گروهک‌های تروریستی در سه کشور، امکان سنجی تشکیل دادگاه مشترک رسیدگی به جنایات ارتکابی گروهک‌های تروریستی برابر با قوانین سه کشور و تبادل اسناد و اطلاعات مربوط به جنایت تروریستی فرودگاه بین‌المللی بغداد که منجر به شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان شد و تعقیب قضایی عاملان این جنایت، اقدام عاجل از سوی اعضای این کمیته به عمل آید.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه کمیته قضایی سه جانبه مقابله با تروریسم میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه قضایی میان ایران، عراق و سوریه
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • امضای تفاهم نامه راه اندازی و استقرار سامانه ارتباطی ناشنوایان با کمک خیر گنبدی