Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه یک شرکت پروفیل با راه اندازی و استقرار خط تولید جدید در یک واحد صنعتی راکد مبادرت به تولید محصول است، گفت:برای راه اندازی این واحد ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: با راه اندازی این واحد صنعتی برای ۳۰ نفر فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

قوانلو گفت: محصولات این شرکت شامل انواع لوله فولاد ساده کربنی، قوطی از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی، انواع پروفیل از جنس فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با مقطع غیر مستطیلی می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: تولید سالانه این واحد ۴۵ هزار تن است.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن مازندران سرمایه گذاری واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رضا شهمرادی  گفت : در شهرک صنعتی اترک ۵۷ قرارداد سرمایه‌گذاری از برای دریافت ۸۵ هکتار زمین بسته شده که حدود ۴۰ قرارداد آن مربوط به دولت سیزدهم است.

وی افزود: در این شهرک پنج واحد صنعتی فعال شده و ۸۰ نفر به طور مستقیم صاحب شغل پایدار هستند و علاوه بر آن هشت واحد صنعتی و تولیدی هم در مرحله ساخت قرار دارند.

طبق گزارش مسوول شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک، ۲۵۰ هکتار از مجموع مساحت شهرک صنعتی هزار هکتاری اترک با برخورداری از زیرساخت‌های ضروری مانند آب (حفر و تجهیز ۲ حلقه چاه آب و ایجاد منبع آب فلزی و شبکه انتقال)، برق ( تامین سه مگاوات برق)، گاز (ایجاد شبکه) و مخابرات (انتقال فیبرنوری) آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

دیگر خبرها

  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • نور خورشید، شهرک صنعتی اترک گلستان را برق‌دار می‌کند
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت
  • بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید
  • تحول ساختار تولید ذوب‌آهن اصفهان در راستای تحقق شعار سال
  • تولید آهن اسفنجی فولاد سبا به بالاترین میزان از زمان راه‌اندازی رسید
  • زیرسازی و آسفالت خیابان اصلی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس
  • اشتغال زایی، اولین آورده توسعه معادن کوچک برای اقتصاد
  • واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی ایلام، جان می‌گیرند