Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: بالاترین موشک‌ها را به سرزمین اشغالی در طول جنگ‌هایی که نیروی مقاومت با رژیم صهیونیستی داشت، در این جنگ 12 روزه شلیک کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار اسماعیل قاآنی در مراسم چهلم سردار حجازی افزود: نیروی مقاومت دقیق‌ترین موشک‌ها را در این مرحله به سرزمین اشغالی زد و در این جنگ 12 روزه بیشترین موشک را به پایتخت این رژیم منحوس با همین امکانات محدودی که داشتند، زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: تلاش مردانی که جلودارشان شهید عالی مقام سلیمانی بود و همکاران و همراهانشان برادرانی بودند که اکنون مجال ذکر نام آن‌ها نیست، اما شهید حجازی جزو کسانی بودند که به همراهی شهید سلیمانی در پرکردن دست مقاومت توان بسیار جدی گذاشتند.
سردار قاآنی ادامه داد: نماد این خدمت‌ها و اثرگذاری‌ها در یک چنین مواقعی روشن می‌شود.
وی گفت: بسیار خوشحالیم که در چهلم شهادت این شهید عالی مقام شرایطی بوجود آمد که تمام جهان اسلام خوشحال شد و همه کسانی که در سرتا سر عالم حس انسان دوستی داشتند از این مقاومت که در این سرزمین ارزشمند صورت گرفت احساس سربلندی کردند.
فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: این‌ها بخشی از خدماتی است که شهدای عالی مقام ما شهید سلیمانی و شهید حجازی به جبهه مقاومت کردند و شما امروز غزه را در حالیکه حدود 15 سال است که در محاصره قرار دارد، اما می‌بینید که چطور مردانه از همه سرزمین فلسطین دفاع می‌کنند و در اوج مظلومیت و تحریم و محاصره در سه روز اول دو برابر جنگ 22 روزه به این سرزمین اشغالی موشک می‌زنند.
وی ادامه داد:این اقتدار جبهه مقاومت معنای فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند: " شهید سلیمانی دست این بچه‌های مقاومت را پر کردند و امروز این دست پر این گونه خودش را نشان می‌دهد. "
سردار قاآنی گفت: به گونه‌ای مقتدرانه عمل کردند که از روز اول، رژیم صهیونیستی ملتمسانه از کشور‌های واسطه خواست که تماس بگیرند و فشار بیاورند که بچه‌های مقاومت فلسطینی جنگ را متوقف کنند و این بچه‌ها مقتدرانه شروط خود را مطرح کردند و درخواست پذیرفتن شروط را شرط توقف جنگ اعلام کردند و تا شروط خود را به رژیم صهیونیستی تحمیل نکردند دست از جنگ برنداشتند.
فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: نیرو‌های مقاومت، سنگین‌ترین گلوله هایشان را که آخرین گلوله هایشان بود به رژیم صهیونیستی زدند و این نشان از قوت و قدرت جبهه مقاومت دارد و امروز در سراسر عالم به برکت وجود این شهدای عالی مقام و شهدایی مثل شهید حجازی دیگر همه عالم باور می‌کنند که مقاومت در هر صحنه‌ای جواب می‌دهد.
فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه فرزندان فلسطین از الان باید برای اداره کل سرزمین فلسطین برنامه ریزی کنند، گفت: بیش از 3 هزار موشکی که نیروی مقاومت به سرزمین فلسطین اشغالی شلیک کردند، تولید شده این جغرافیاست.
سردار اسماعیل قاآنی در مراسم چهلمین روز شهادت سردار حجازی افزود: امروز بنده به عنوان کسی که در کنار جبهه مقاومت است و روحیه این بچه‌های مقاومت را می‌شناسد، می‌گویم که گذشت آن زمانی که رژیم صهیونیستی می‌توانست با سلاح و تیر و تفنگ بچه‌های فلسطینی را از پا در آورد، دیگر آن زمان گذشت و امروز این بچه‌ها عمده آن امکانات گسترده‌ای را که در این جنگ استفاده کردند در همین سرزمین‌های اشغالی محاصره شده، تولید کردند.
وی گفت: بیش از 3 هزار موشکی که شلیک کردند، تولید شده این جغرافیاست و رژیم صهیونیستی دیگر چه کار می‌خواهد بکند که بتواند با این بچه‌ها مقابله کند.
سردار قاآنی افزود: از هم اکنون به بعد پیام مقاومت فلسطین و مقاومت بین المللی به فرزندان فلسطین این است که از هم اکنون به بعد باید برنامه ریزی هایشان برای اداره کل سرزمین فلسطین باشد، چه سرزمین 1948، چه سرزمین 1967 و چه غزه که هم اکنون در دستانشان است.
فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: از اکنون بچه‌های مقاومت باید بروند به فکر اداره سرزمین رژیم صهیونیستی باشند و بدون تردید و بدون شک برای زمانی فکر کنند که این سرزمین در کنترل آن‌ها است.
وی گفت: به همه صهیونیست‌ها توصیه می‌کنیم قبل از آنکه خانه‌هایی که در اروپا و آمریکا و جا‌های دیگر فروختند و به این سرزمین آمدند گران‌تر از امروز شود، برگردید و خانه‌های خود را بخرید و بازسازی کنید.
سردار قاآنی افزود: رژیم صهیونیستی برای آن روزی فکر کند که باید ذلیلانه این خاک را ترک کند و برادران ما در فلسطین از هم اکنون برای این کار برنامه ریزی کرده اند و تدبیر می‌کنند.
وی گفت: بچه‌های مقاومت خیلی از تاسیسات زیربنایی این رژیم را می‌توانستند بزنند (هدف قرار دهند)، اما نزدند برای اینکه این تاسیسات خیلی طول نمی‌کشد که در اختیار بچه‌های مقاومت قرار گیرد و رژیم صهیونیستی باید از الان به فکر ترک این سرزمین باشد و این قول و وعده الهی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موشک سرزمین اشغالی فلسطین فرمانده نیروی قدس سپاه رژیم صهیونیستی بچه های مقاومت سرزمین فلسطین سرزمین اشغالی برنامه ریزی جبهه مقاومت سردار قاآنی بچه ها عالی مقام هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم

به گزارش قدس آنلاین، مقاومت اسلامی لبنان حملات جدیدی به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی انجام داد.

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن صهیونیست به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت هفت و نیم صبح امروز یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۲۴، ساختمانی را که نظامیان صهیونیست در شهرک شومیرا استفاده می کردند، با سلاح مناسب هدف قرار داد.

همزمان خبرنگار رسانه لبنانی النشره از گلوله باران مناطقی در شهرک میس الجبل از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی خبر داد.

گفتنی است؛ با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • سرزمین های اشغالی؛ میدان آزمایش قدرت نظامی محور مقاومت
  • حمله موشکی سنگین قسام به یک مرکز نظامی صهیونیستی از جنوب لبنان
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • موشک باران سرزمین‌های اشغالی گوشمالی بزرگ برای صهیونیست های غاصب