Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@20:00:13 GMT

ماجرای دیدار علیرضا زاکانی با رهبر معظم انقلاب+فیلم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۱۹۸۸

‍‍‍‍‍‍

علیرضا زاکانی در توئیتی نوشت: سال ۹۲ قبل از اعلام کاندیداتوری محضر آقا رسیدم؛ ایشان فرمودند این فکرهایی که تو داری کسی بهت پول نمیده؛ پول تبلیغات رو از کجا میاری؟

گفتم باهمسر و فرزندانم تعهد کردیم خانه شخصیم رو بفروشم.

آقا فرمودند: همچین کاری نکنید، بعدا دیگه خونه گیرتون نمیاد.

بنده بنا ندارم تبلیغ پرهزینه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: علیرضا زاکانی کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری علیرضا زاکانی زاکانی انتخابات 1400 کاندیداتوری زاکانی 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، خلیل‌احمد سلامی اظهار کرد: در نخستین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، ۴۰ نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص ویژه برنامه‌های این هفته در استان بیان کرد: محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت بیش از پیش مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است.

وی ادامه داد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نامگذاری شده که در سیستان و بلوچستان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود.

سلامی افزود: بازدید از واحدهای کارگری و گفت‌وگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسوولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه‌های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار "مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی" برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • فیلم/بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه
  • دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • گزارش تصویری | دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب