Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@11:02:47 GMT

تجریشی: دغدغه اصلی سعید جلیلی شایسته سالاری است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۲۴۲۴

تجریشی: دغدغه اصلی سعید جلیلی شایسته سالاری است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مهدی تجریشی رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در نشست خبری  که بعداز ظهر امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: جوانان با استعدادی در تیم آقای جلیلی از تمام کشور حضور دارند و مجموعه ای از جوانان طلبه از دانشگاه های مختلف فعالیتی را در تهیه کتاب اطلس راهبردی انجام دادیم و کتاب را به نهادهای مختلف ارائه می دادیم و استقبال زیادی از کتاب نمی شد اما دکتر جلیلی بادیدن این کتاب آن را به مقام معظم رهبری معرفی کرده که مورد توجه قرار گرفت و نهادهای مختلف به دنبال سفارش این کتاب بر آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کار دکتر جلیلی که به فعالیت جوانان اهمیت می دهند و حمایت که از دستشان بر می آید انجام می دهند از ویژگی های ایشان در تعامل و ارتباط با جوانان است در واقع فضای ایجاد شده در اطراف آقای جلیلی همه جوان بوده و افرادی توانمند هستند.

تجریشی تصریح کرد: دنبال کار واقعی و حل مشکلات کشور است آقای جلیلی با افرادی که کارایی ندارند همکاری نمی کنند و آقای جلیلی تاکید دارند که در صورت که رئیس جمهور شوم از افرادی که در ستاد انتخابات من فعالیت می کنم استفاده نکرده و از قشر و طیف های مختلف استفاده خواهند کرد.

اضافه کرد: دغدغه اصلی آقای جلیلی شایسته سالاری است شاید افراد سرشناس در تیم آقای جلیلی حضور داشته باشند اما براساس کارآمدی از افراد متخصص استفاده می شود.

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد انتخابات شایسته سالاری آقای جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو

مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز(۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است. در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی
  • جلد دوم کتاب «تاریخ تحلیلی جامعه شناسی دیوان سالاری در ایران» چاپ و رونمایی شد
  • ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف از امروز آغاز می شود
  • برداشت ۹۶۰ تن سبزیجات برگی از گلخانه‌های خراسان جنوبی
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • افزایش ا ۵ درصدی تولیدات گلخانه های خراسان جنوبی
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟