Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@10:20:23 GMT

اولین قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده سایپا انجام شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۲۵۱۸

اولین قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده سایپا انجام شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، اولین قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ شامل سایپا ۱۵۱، تیبا ۲، کوییک دنده‌ای و کوییک.آر با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق‌العاده سایپا ۲۸۶ هزار و ۴۷۳ نفر شرکت کردند که ۲۸۱ هزار و ۴۵۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۲۴ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۴۸ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

در این طرح ۵ هزار دستگاه خودرو تیبا ۲ عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، ۱۳ هزار دستگاه کوییک دنده‌ای و ۵ هزار دستگاه کوییک.آر عرضه می‌شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تأیید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا یک شنبه ۹ خرداد در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده پیامک ارسال می‌کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

کد خبر 5223070

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا قرعه کشی خودرو پیش فروش خودرو واحد صنعتی کسب و کار فولاد واحد تولیدی صنایع فلزی رژیم غذایی خانه سالمندان لوازم خانگی سفرهای تابستانی ویروس کرونا پوست صنعت پوشاک استارت آپ کوله پشتی مناسب طرح فروش فوق العاده گروه خودروسازی هزار دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال

پس از ساویو که در فصل آینده از ژیرونا به منچسترسیتی خواهد پیوست، کریستین مک‌فارلین نیز راهی اتحاد می‌شود.

طرفداری | گروه فوتبال سیتی سیاست همکاری باشگاه‌های خود را ادامه می‌دهد. 

به گزارش اتلتیک؛ منچسترسیتی در آستانه جذب کریستین مک‌فارلین، مدافع چپ ۱۷ ساله انگلیسی نیویورک سیتی است. منابع آگاه به این انتقال به اتلتیک گفته‌اند که هنوز توافق نهایی یا امضایی صورت نگرفته است، اما از آنجایی که هر دو باشگاه تحت هدایت گروه سیتی فوتبال (CFG) فعالیت می‌کنند، انتظار می‌رود این انتقال به زودی نهایی شود. این مدافع چپ از بااستعدادترین بازیکنان آکادمی نیویورک سیتی به شمار می‌رود. او واجد شرایط بازی برای تیم ملی آمریکا بوده و در رده‌های پایه نیز برای این کشور بازی کرده است، اما در طول یک سال گذشته نام او در تیم زیر 17 ساله‌های انگلیس دیده می‌شود. مک‌فارلین اولین گل خود را برای تیم زیر ۱۷ ساله سه‌شیرها در پیروزی ۵-۰ مقابل مجارستان در هفته گذشته به ثمر رساند.

مک‌فارلین همچنان در انتظار اولین بازی خود برای تیم اصلی نیویورک سیتی است. او به عنوان ذخیره اصلی در پست مدافع چپ در نظر گرفته می‌شود و از سال ۲۰۲۲ در ۲۷ بازی برای تیم دوم نیویورک سیتی به میدان رفته است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • سرویس‌دهی فوق‌العاده ۱۱۰۰ دستگاه اتوبوس در شب‌های قدر مشهد
  • برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • با قیمت یک کوییک چه خودروهایی در سال ۱۳۸۰ می‌توانستیم بخریم؟
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • قایدی ساده‌ترین کار ممکن را انجام نداد!
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • انجام ۵۲ پرواز فوق‌العاده در مسیر‌های داخلی طی ۱۲ روز گذشته