Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@13:53:18 GMT

سرمایه‌گذاری‌ های بیمه دانا 2.5 درصد رشد کرد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۲۶۳۸

سرمایه‌گذاری‌ های بیمه دانا 2.5 درصد رشد کرد

رئیس هیئت مدیره بیمه دانا، از رشد 2/5 برابری سرمایه‌گذاری های این شرکت در سال گذشته خبر داد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، عبدالحسین پهلوان در نشست هم اندیشی مدیران این شرکت اظهار داشت: در پایان سال ۹۸ جمع سرمایه‌گذاری بیمه دانا حدود ۶۷۲ میلیارد تومان بود که این رقم در پایان سال گذشته به ۱۵۴۳ میلیارد تومان افزایش یافت که نشانگر رشد 2/5 برابری آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در عین حال افزود که ذخایر این شرکت نیز از ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به ۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافته که حاکی از ثبات و توانمندی مالی بیمه دانا است.

رئیس هیئت مدیره بیمه دانا، گام برداشتن در جهت سیاست سود محوری را از برنامه‌های اصلی این شرکت بر شمرد و با ذکر این نکته که سود شرکت از ۴۰ میلیارد تومان به ۱۰۰ میلیارد تومان در پایان سال گذشته بالغ شده است، یادآور شد: سال گذشته، سال مثبت و خوبی برای بیمه دانا بود، به طوری که توانست پرتفویی نزدیک به ۷ هزار میلیارد تومان به ثبت برساند.

پهلوان، روند پرداخت خسارات به بیمه‌گذاران را مورد اشاره قرار داد و افزود: خوشبختانه با تسریع در پرداخت خسارات، رضایت اکثر بیمه‌گذاران، زیان دیدگان و مشتریان حاصل شده که جا دارد از زحمات تمامی همکاران در حوزه‌های مختلف تقدیر و تشکر شود.

وی، سیاست شرکت را حرکت به سمت جذب بیمه‌های زندگی دانست و با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت‌ها بر روند پرداخت خسارت، خواستار دقت بیشتر شعب در جلوگیری از پرداخت خسارات غیر واقعی شد.

رئیس هیئت مدیره بیمه دانا در پایان، از تلاش‌های تمامی همکاران ستاد و صف، و نمایندگان فروش شرکت تشکر و قدردانی کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه دانا پرداخت خسارت پول نیوز بیمه زندگی بیمه گذاران میلیارد تومان بیمه دانا سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی

سید علی موسوی مدنی گفت: هم‌اکنون به‌طور متوسط ماهانه ۵۰۰ میلیارد تومان توسط تامین اجتماعی استان در ۲ بخش بیمه‌ای و درمان قم هزینه می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی قم عنوان کرد: علی‌رغم چالش‌های موجود در وصول منابع بیمه‌ای، با تدابیر اتخاذ شده در پرداخت تعهدات کوتاه‌مدت و بلندمدت تامین اجتماعی در قم تاخیر نداشته‌ایم که این مساله یک گام بزرگ در راستای ارائه خدمات به‌موقع است.

موسوی مدنی با اشاره به این‌که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد هزینه است و بدون دریافت حتی یک ریال از سوی دولت اداره می‌شود، ادامه داد: وصولی به‌موقع، ضامن پرداخت به‌موقع تعهدات بیمه‌ای و درمانی و به‌خصوص پرداخت مستمری به بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و بازماندگان است.

به گفته موسوی مدنی، خدمات‌رسانی به جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری انجام می‌شود.

جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی قم افزون بر ۸۴۸ هزار نفر می‌رسد که از این تعداد، ۲۶۱ هزار و ۱۹ نفر بیمه شده اصلی و ۶۴ هزار و ۲۷۲ نفر مستمری‌بگیر اصلی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب‌العلاج در استان یزد
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳
  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • پرداخت ۵۰ درصد از مالیات از یک درصد مودیان
  • ۷۰ درصد تاکسی های قزوین فرسوده هستند