Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سبز‌پوش شد و ۴.۶درصد رشد کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

«شستا» معاملات امروز خود را متعادل و در محدوده ۹۸۰تومان آغاز کرد. روند قیمت‌ها در صعودی پیش رفت و تا محدوده ۱۰۲۰تومان نیز رسید. در نهایت این نماد در همان دقایق ابتدایی بازار، صف خرید شد و اولین روز هفته را با صف خرید ۱۵میلیونی به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این نماد پنجمین نماد با بیشترین تاثیرگذاری بر شد شاخص کل شناخته شد(۱۵۹۶واحد). علی رغم اینکه در آخرین روز هفته با افت قیمت مواجه شد اما این هفته را با سبزپوشی آغاز کرد.

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۲۰۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با دست به دست شدن بیش از ۵۸میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۱۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به حدود ۶۰میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۷درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۱۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۳۱میلیون برگه سهم(۵۳میلیون) را  افراد حقیقی و ۲۷میلیون برگه سهم(۴۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین بورس تنها بازار منفی هفته اول خرداد / بیشترین بازدهی برای خریداران سکه نقشه بورس (۸خرداد) / رشد ۱۷هزار واحدی شاخص کل نمای پایانی بورس ( ۸خرداد۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد ۳۰هزار واحدی به معاملات پایان داد سنگین ترین صف های خرید و فروش / افزایش دلگرم کننده تقاضا در بازار بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس (۸خرداد) / بالاخره حقیقی ها روی خوش به بازار نشان دادند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/ رشد ۳۰۰۰ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۳۹۲۲ واحدی به ۲,۳۱۶,۷۴۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ با رشد ۳۹۲۲ واحدی به ۲,۳۱۶,۷۴۰ واحدی رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۳۲۱.۴۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات امروز ۴۳۲۱.۴۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۶۳,۶۴۳ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۹,۹۶۱.۹۵۳ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۸۰,۰۳۹,۰۸۵.۳۹۰ میلیارد ریال شد.

نمادهای «بوعلی»، «فملی» و «فولاد» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 746310

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • ورود ۴۲ میلیارد تومانی نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام در روز سبز شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/ رشد ۳۰۰۰ واحدی
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی
  • رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت
  • ۲۹۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • صعود بورس از منطقه امن