Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@04:07:24 GMT

انقلاب اسلامی همچنان در مسیر تداوم و پیشرفت است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۳۳۲۷

انقلاب اسلامی همچنان در مسیر تداوم و پیشرفت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار روز شنبه در نشست برنامه ریزی بزرگداشت برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره)، با بیان اینکه عظمت امام راحل (ره)، نیز به بلندای انقلاب اسلامی بوده که در حال نورافشانی در جهان است، بر لزوم شناساندن و معرفی امام خمینی (ره) به جوانان کنونی و نیز نسل‌های آینده کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نظام والایی که امام راحل در ایران پایه گذاری کرد، ابتکار بی نظیری بود که امروز نظر و توجه تشنگان معرفت و آزادی خواهان را به خود جلب کرده و از آن الگوبرداری می‌کنند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: پیروزی‌ها و اقتدار جبهه مقاومت در فلسطین، یمن، سوریه و کشورهای محور مقاومت از برکات انقلاب اسلامی بوده که هراس بر پیکر استکبار جهانی و صهیونیست غاصب انداخته است.

کریمی تبار با اشاره به تاثیر مثبت انقلاب اسلامی در جهان، یادآور شد: امام خمینی (ره)، برای اداره حکومت ابتکار نظام ولایی را در دنیا مطرح کرد، نظامی که تاکنون توانسته در برابر تمام تهاجمات آشکار و پنهان، جنگ سخت و نرم و نیز انواع تحریم‌های دشمنان مقاومت کرده به مسیر خود ادامه دهد.

وی اضافه کرد: تاثیرگذاری این انقلاب به حدی بوده که نفوذ تفکر مکتب تشییع و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک امام راحل در جهان معاصر به صورت کامل آشکار است.

وی با ذکر اینکه بهره گیری از ظرفیت و بستر تاثیرگذار فضای مجازی می‌تواندبرای تحقق اهداف این ایام نقش آفرین باشد، افزود: عظمت نام امام راحل و انقلاب اسلامی ایران در جهان بر کسی پوشیده نیست.

کد خبر 5223174

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ایلام الله نور کریمی تبار انقلاب اسلامی ایران انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گرگان واکسن کرونا اردبیل چالش شفافیت شیراز عکس استانها ایلام انقلاب اسلامی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم

گردنه تته اورامان کردستان همچنان درگیر برف و کولاک بوده و عملیات بازگشایی در حال انجام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، گردنه تته اورامان در مسیر ارتباطی بین استان‌های کردستان و کرمانشاه هرساله به‌علت بارش سنگین برف و کولاک شدید تقریباً 6 ماه از سال بسته است.

در همین زمینه؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان به خبرنگار تشنیم گفت: ادامه عملیات بازگشائی گردنه ته‌ته محور سروآباد ـ نودشه ـ پاوه توسط نیروهای راهداری شهرستان سروآباد در حال انجام است.

فرزاد حسنی افزود: با توجه به حجم بیش از حد برف و احتمال سقوط بهمن، بازگشائی مسیر ادامه دارد.

در همین راستا؛ عملیات بازگشایی این محور ارتباطی در مسیر سروآباد، نودشه- پاوه از یک ماه‌ قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد که در ادامه با هم می‌بینیم: 

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • حوزه مقاومت اقتدار امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم