Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: تاکنون 56 هزار نفر در گلستان دوز اول و معادل یک سوم این عدد دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان با بیان اینکه اجرای واکسیناسیون بر اساس گروه های سنی اعلام شده در استان با قوت در حال اجراست، اظهار کرد: بر اساس گزارش ستاد ملی کرونا ، گلستان جزء 5 استان نخست کشور در ایجاد مراکز تجمیعی واکسیناسون در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون 56 هزار نفر در گلستان دُز اول و معادل یک سوم این عدد دُز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

وی بیان داشت: در حال حاضر 273 بیمار کرونایی در بیمارستانی های استان بستری هستند که از این تعداد 62 نفر در icu تحت مراقبت هستند، 23 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند و طی 24 ساعت گذشته 3 مورد فوتی در استان به ثبت رسیده است.

استاندار گلستان گفت: از ظهر چهارشنبه 12 خرداد تا دوشنبه هفته آتی 17 خرداد محدودیت تردد بین استانی اعمال می شود و علاوه بر جریمه 500 هزار تومانی تمام محدویت های تعطیلات پیشین اجرایی خواهد شد.

حق شناس یادآور شد: در گلستان 1785 صندوق با همکاری 35 تا 40 هزار نفر ماموریت اخذ رای را به انجام می رسانند که برای تمام عوامل اجرایی انتخابات جهت آسودگی خاطر رای دهندگان واکسن درخواست کرده ایم.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع نوع هندی ویروس کرونا در استان های جنوبی نظیر هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان از تمامی هم استانی ها تقاضا داریم از تردد به این استان ها پرهیز کنند و البته در صورت اجبار به تردد رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ضروری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام اعضا بر برگزاری متفاوت مراسم امسال در خمین و دیگر شهرستان‌های استان تاکید و برای اعزام ۱۰ هزار و ۵۰۰ زائر برنامه ریزی کردند.

استاندار مرکزی در این جلسه بر برگزاری متفاوت مراسم ارتحال امسال تاکید کرد و برنامه ریزی‌ها در دو بخش محتوایی و لجستیکی عنوان کرد.

مخلص الائمه افزود: کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد، فرمانداران به ویژه فرماندار خمین اهتمام خود را برای برگزاری متفاوت مراسم امسال به کارگیرند.

او ادامه داد: در بسیاری از طرح‌های درون استانی و برون استانی دچار عقب افتادگی هستیم و باید با اختصاص اعتبارات استانی و کمک خیرین این طرح‌ها را به پایان برسانیم.

استاندار مرکزی بر لزوم تکمیل زائر سرای ویژه محرومان در مشهد و اردوگاه‌های سه گانه راهیان نور درجنوب کشور تاکید کرد و از مسئولان و خیران خواست تا با تقسیم کار این طرح‌های مهم را به سرانجام برسانند.

فرمانده سپاه روح الله استان هم در حاشیه این جلسه گفت: تبیین ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام (ره) به نسل‌های مختلف به ویژه جوانان و بازخوانی چهره تاریخی ایشان موضوع مهمی است که باید در برگزاری مراسم‌های ویژه رحلت امام به آن توجه شود.

سردار کریمی افزود: امسال هم تلاش است تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ زائر را راهی مرقد مطهر امام راحل در تهران کنیم.

او از برگزاری اردو‌های راهیان نور در استان هم گفت و ادامه داد: در سال گذشته ۱۳ هزار دانشجو و دانش آموز راهی مناطق عملیاتی جنوب و ۳ هزار نفر نیز راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

فرمانده سپاه روح الله استان اضافه کرد: در سال گذشته ۳۳ هزار نفر نیز دراردو‌های راهیان پیشرفت حضور یافتند.

سردار کریمی گفت: تکمیل ۳ اردوگاه راهیان نور استان در شهر‌های خرمشهر، اهوازو اندیمشک از مصوبات مهم این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • برنامه‌ریزی‌ استان مرکزی برای نیمه خرداد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد