Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@17:55:21 GMT

طرح جدید محسن رضایی: حقوق برای زنان خانه دار

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۳۸۰۱

طرح جدید محسن رضایی: حقوق برای زنان خانه دار

به گزارش جماران؛ نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه خانه‌داری در دولت ما شغل محسوب می‌شود، گفت: به زنان خانه دار حقوق می‌دهیم.

محسن رضایی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت ما از هیات دولت گرفته تا خانه‌های ملت ایران برای بانوان برنامه خواهیم داشت، اظهار کرد: حتما در هیات دولت بانوان حضور خواهند داشت و حداقل دو تن از اعضای هیات دولت من از بانوان خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در کسب و کارهای کشور، تجارت و در کسب و کارهای خانگی، به بانوان امکانات لازم را می‌دهیم تا توان تولید و کسب درآمد داشته باشند. بار معیشت خانه را کاهش داده و رفاه بیشتری داشته باشند.

 

خانه‌داری را یک شغل محسوب کرده و به این شغل حقوق خواهم داد

 

وی با بیان اینکه خانه‌داری را یک شغل محسوب کرده و به این شغل حقوق خواهم داد، تصریح کرد: دو وظیفه را برعهده زنان خواهیم گذاشت؛ یکی تربیت فرزند است که مهمترین سرمایه آینده ایران هستند و دیگری مساله بهداشت و سلامت است تا خانواده‌هایی با بنیاد سلامت و بهداشت داشته باشیم که در اثر یک ویروس عالمگیر کرونا اینطور نباشد که همه دست و پای خود را گم کنند و موضوعی که می‌توان در خانه آن را حل کرد تبدیل به یک مشکل در سطح کشور شده و بخش‌های مختلف کشور را درگیر کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 محسن رضایی انتخابات 1400 حقوق برای زنان خانه دار سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز میشود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

خاطر نشان میگردد مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز میباشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898306

دیگر خبرها

  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • محسن آرمین: وتوى قطعنامه عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل شرم آور بود/ اسرائیل برای فلسطینی ها حق حیات قائل نیست
  • برای زنان و نوامیس مردم در طرح حجاب پرونده قضایی تشکیل می‌دهند؟
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • قایقران مازندرانی المپیکی شد
  • کسب دومین سهمیه قایقرانی؛ محمدنبی رضایی با طلا المپیکی شد
  • رضایی با کسب مدال طلا المپیکی شد