Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری البرز ابطال مزایده واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج را تأیید کرد و گفت: این بیمارستان به مالکان واقعی آن تحویل شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین فاضلی، رئیس کل دادگستری البرز ابطال مزایده واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج را تأیید کرد و گفت: این بیمارستان به مالکان واقعی آن تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فاضلی با اشاره به صدور حکم قطعی به ابطال واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج گفت: با توجه به اینکه در فرآیند واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره) کرج شرایط مزایده به درستی رعایت نشده بود، پس از طرح دعوا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به عنوان یکی از مالکین این بیمارستان، رسیدگی به آن در یکی از شعب دادگاه حقوقی کرج آغاز شد.

رئیس کل دادگستری البرز افزود: بعد از گزارش یکی از نهاد‌های نظارتی در خصوص عدم رعایت مقررات قانونی در فرآیند انجام مزایده و واگذاری بیمارستان و نیز تخلفات صورت گرفته پس از واگذاری آن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرارگاه صیانت از بیت المال دادگستری کل استان البرز قرار گرفت و بعد از روشن شدن برخی از ابعاد قضیه، مالک دیگر این بیمارستان یعنی سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز نیز دادخواست ابطال مزایده و استرداد بیمارستان را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه پس از رسیدگی به این پرونده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر و به موجب احکام قضایی صادرشده، مزایده و نیز قرارداد واگذاری ابطال و امکان استرداد بیمارستان نیز به مالکین اصلی فراهم شد، اضافه کرد: این رای از تضییع بیش از یک هزار و دویست میلیارد تومان از اموال بیت المال جلوگیری کرد.

فاضلی با اشاره بر تایید رای دادگاه حقوقی کرج از سوی دادگاه تجدیدنظر استان البرز، اظهار کرد: با توجه به صدور رای قطعی از سوی دادگاه تجدیدنظر استان، در حال حاضر این بیمارستان آماده تحویل به مالکین اولیه است که امیدواریم با تحویل بیمارستان به مالکین اصلی و برنامه ریزی آن‌ها برای اداره بهینه آن، این بیمارستان وارد چرخه درمانی استان شده و ضمن ارائه خدمت به مردم شریف استان، آرامش در بین کارکنان خدوم و بازنشستگان محترم آن برقرار شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دادگستری البرز بیمارستان امام خمینی ابطال واگذاری بیمارستان امام خمینی واگذاری بیمارستان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قبل از هر چیزی جا دارد بابت این واگذاری تبریک می گویم. فکر می‌کنم یک بیماری چهل ساله درمان شده است. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده در انتظار دو باشگاه باشد.

او افزود: در جهان، صنعت ورزش چیزی نزدیک به دو درصد از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد. کشورهای حاشیه ما قرار است سه درصد اختصاص دهد. لازم است کشور ما هم روی این موضوع سرمایه گذاری لازم کند.

زارعی در ادامه تاکید کرد: بعد از ارسال اسناد واگذاری دو باشگاه با AFC هماهنگی های لازم صورت گرفت که مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت و خوشبختانه دیگر مشکلی نیست. امیدوارم بقیه نواقص هم برطرف شود تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک جلسه چهار ساعته با مسئولان سازمان لیگ و شرکت توسعه داشتیم تا اتفاقات خوبی برای ورزشگاه آزادی هم رخ بدهد.
کد خبر 

دیگر خبرها

  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)