Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه خبرنگار حوزه شهادت و ایثار ایرنا، مرحومه حاجیه خانم «قربانی» مادر شهیدان «نصرالله و غلامرضا رفیعی» از شهدای والامقام شهرستان زنجان دار فانی را واع گفت و آسمانی شد.

مراسم تشییع مادر شهیدان «رفیعی» با حضور مردم متدین زنجان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بهشت زهرای زنجان برگزار و پیکر پاک این مادر شهید در قطعه والدین شهدای بهشت زهرای زنجان به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید «غلامرضا رفیعی» در سال ۱۳۳۷ در روستای «پایایی» زنجان دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی به مناطق عملیاتی اعزام شد. در ۲۳ مرداد سال ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۷ و در منطقه بوالفتح عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید «نصرالله رفیعی» نیز با آغاز جنگ تحمیلی به فرمان امام راحل لبیک گفت و به عنوان بسیجی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شد. در سوم خردادماه سال ۱۳۶۱ به علت اصابت ترکش در عملیات بیت‌المقدس در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

پدر شهیدان «کرد نیرسی» به فرزندان شهیدش پیوست

«حاجی کرد نیرسی» پدر معظم شهیدان والامقام «سردار رحمت‌الله و سیف‌الله کرد نیرسی»، پس از تحمل رنج بیماری  دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این پدر بزرگوار پس از تشییع در روستای نیرس نوشهر مازندران در جوار فرزندانش به خاک سپرده شد.

شهید والامقام «سردار رحمت‌الله کرد نیرسی»  ۲۰ دی ‌ماه ۱۳۳۹ متولد شد و  در تاریخ ۱۱ اسفندماه ۱۳۶۲ به شهادت رسید.

شهید گرانقدر «سیف‌الله کرد نیرسی» هم متولد پنجم شهریور۱۳۴۴ بود و در تاریخ چهارم دیماه ۱۳۶۵ به فیض شهادت نائل آمد.

مادر سردار شهید «حاج احمد کریمی» آسمانی شد

بانو «زینب ربیعی»، مادر گرانقدر سردار شهید «حاج احمد کریمی»  دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

این مادر بزرگوار بعد از ۳۵ سال فراق فرزندش جان به جان آفرین تسلیم کرد و به روح مطهر شهیدش پیوست و پیکر وی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشییع و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

شهید «حاج احمد کریمی» متولد سال ۱۳۴۰ به عنوان فرمانده گردان حضرت معصومه(س) لشکر ۱۷ علی‌بن‌ ابیطالب(ع) سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج بر اثر اصابت گلوله خمپاره به مقام شهادت نایل آمد.

مادر  شهیدان «حسین‌زاده» به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه خانم «طلعت صفایی» مادر شهیدان والامقام «ولی‌الله و قدرت‌الله حسین‌زاده» پس از تحمل سال‌ها رنج فراق فرزندانش در سانحه تصادف ندای حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این مادر فداکار در جوار مزار شهیدانش در قطعه والدین گلزار شهدای محله قهنویه مبارکه به خاک سپرده شد.

شهید «قدرت‌الله حسین‌زاده» سال ۱۳۴۸ در مبارکه دیده به جهان گشود و سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه توسط نیروهای عراقی به فیض شهادت رسید.

شهید «ولی‌الله حسین‌زاده» سال ۱۳۴۴ در مبارکه متولد شد و سال ۱۳۶۰ با عضویت بسیج در منطقه عملیاتی چزابه به شهادت رسید.

جانباز ۷۰ درصد «قاسمی» به یاران شهیدش پیوست

جانباز ۷۰ درصد «حاج علی اکبر قاسمی» از جانبازان گرانقدر استان ایلام به یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.

پیکر مطهر «حاج علی اکبر قاسمی» در گلزار منور شهدای صالح آباد به خاک سپرده شد.

شهید «حاج علی اکبر قاسمی» سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی شوش دانیال مورد اصابت ترکش خمپاره دشمن قرار گرفت و از ناحیه شکم و هر دو پا مجروح شد و به فیض جانبازی رسید.

این شهید گرانقدر سرانجام پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از مجروحیت، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

برچسب‌ها دفاع مقدس والدین شهدا جانباز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس والدین شهدا جانباز دفاع مقدس والدین شهدا جانباز اخبار کنکور فرزندان شهیدش پیوست خاک سپرده شد مادر شهید حسین زاده آسمانی شد لبیک گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086672

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند