Web Analytics Made Easy - Statcounter

الکساندر چفرین بار دیگر به انتقاد از ایده تشکیل سوپرلیگ اروپا پرداخت. او ضمن تشکر از 9 باشگاهی که از سوپرلیگ اروپا کناره گیری کردند، تصمیم یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا برای ماندن در این رقابت ها را غیرقابل قبول و هولناک برای خانواده فوتبال توصیف کرد.

چفرین در مصاحبه با اکیپ گفت:

تصمیم باشگاه ها در رابطه با تشکیل سوپرلیگ، همه از جمله ما را شوکه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما آرامش خود را حفظ کردیم و من به عنوان رئیس یوفا، کسی بودم که باید صحبت می کردم. همه در یک جهت قرار گرفتیم. کل لیگ ها و باشگاه ها درباره آنچه باید عملی شود، اتفاق نظر پیدا کردند. وقتی 9 باشگاه ابراز ندامت و عدرخواهی کردند، سعی کردم با آنها رفتار مشابهی چون سایر باشگاه ها داشته باشم چون این 9 باشگاه به خانواده فوتبال برگشتند. با رئیس سه باشگاه دیگر [لاپورتا، آنیلی و پرز] بعد از آن اتفاق هرگز صحبت نکرده ام. البته یکی از آنها در واتس اپ به من پیام داد اما جواب او را ندادم. رویکرد یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا برای کل خانواده فوتبال، هولناک و غیرقابل قبول است.

واکنش رئیس یوفا به ایده برگزاری هر 2 سال یک بار جام جهانی

تصمیمی غیرمنطقی و غیرممکن است. پس از سال 2022، جام جهانی بعدی در سال 2026 خواهد بود. سال 2028 به مسابقات یورو اختصاص دارد و اگر قرار باشد جام جهانی 2028 برگزار شود، هیچ تیمی از اروپا در این رقابت ها شرکت نمی کند. در آمریکای جنوبی نیز اگر کوپا آمریکا داشته باشند، در جام جهانی حاضر نمی شوند. واقعا نمی دانم چه نیازی به برگزاری هر دو سال یک بار جام جهانی است. با توجه به تقویم فوتبال، این ایده غیرمنطقی و غیرممکن است. باید بازیکنان را در نظر گرفت. اگر قرار باشد بازیکنان هر سال در یک تورنمنت سنگین حاضر شوند، چه اتفاقی برای آنها پیش می آید؟ همین حالا هم هر روز آمار مصدومیت ها بالاتر می رود چون بازیکنان، یک سال کامل در رقابت های مختلف هستند. این یک تصمیم سیاسی است و از جنبه ورزشی اصلا منطقی نیست.

برگزاری متمرکز نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا از فصل 2024/25

من حامی ایده "فینال 4" هستم. اگر به درستی اجرا شود، از نظر درآمد نیز سودمند خواهد بود. فصل گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا از فرمت "فینال 8" استفاده کردیم. رقابت ها با این فرمت حدود 2 هفته طول می کشد که زیاد است. همان فینال 4 می تواند مناسب باشد. باید معایب و مزایای آنرا بررسی کنیم. اگرچه تیم ها مزیت میزبانی را از دست می دهند اما به مدت یک هفته در یک شهر واحد می توانیم چیزی شبیه کنسرت یا فستیوال فوتبالی داشته باشیم. عجله ای نداریم و در فرصت لازم به بررسی این ایده می پردازیم.

طبق فرمت فینال 4، مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان اروپا طی یک هفته در یک شهر برگزار می شود. دیگر خبری از دیدارهای رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی نخواهد بود و دیدارهای این مرحله نیز به صورت تک بازی برگزار می شود.

اخبار داغ 

50 فیلم از رابطه مرد چینی با دختران زیر 18 سال ایرانی اشکان خورشیدی در طرفداری: اتاق کولینا پر از پیراهن ستاره های سرشناس فوتبال دنیا بود روزی که دروازه بان معروف تیم ملی برزیل در شرق تهران گل خورد + عکس  بازگشت فوتبالیست ها به بیلبوردها؛ قیمت فوتبالی ها از ستاره های سینما و موسیقی ارزان تر است! بارسلونا برای جذب دوناروما جدی است؛ یوونتوس شانس بالایی ندارد نامزد داوید دخیا و گلایه از آزارهای کلامی بعد از فینال لیگ اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خانواده فوتبال جام جهانی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم

12 سال از تقابل دیدنی رئال مادرید و بایرن مونیخ در سانتیاگو برنابئو گذشت.

دانلود (35.8MB)

دیگر خبرها

  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • اقتصاد جهانی در نقطه عطف قرار دارد
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد