Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است از سوی کمیته انضباطی و کمیته اخلاق نتایج و احکام مرتبط به اتفاقات بازی با ذوب آهن اعلام شود

باشگاه پرسپولیس از نتایج دستگیری‌های اصفهان بی خبر است.

به گزارش طرفداری، به نظر می رسد نهادهای مرتبط، باشگاه پرسپولیس را از اعلام نتایج تحقیقات خود در مورد اتفاقات بازی این تیم در اصفهان مقابل ذوب آهن بی خبر گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب این که مسئولان باشگاه پرسپولیس از نتیجه دستگیری عوامل پرتاب نارنجک به اتوبوس خود در اصفهان کاملا بی‌خبر هستند.

این افراد از سوی نیروی انتظامی دستگیر شده‌اند اما هنوز نتیجه این دستگیری‌ها به باشگاه اعلام نشده  و هنوز مشخص نیست دقیقا چه اتفاقی افتاده و چه افرادی با چه تعلقات رنگی پشت این قضیه بوده اند. عجیب این که کمیته انضباطی نیز هنوز حکمی در این خصوص نداده و به نظر می آید چندان عجله ای برای اعلام نتایج تحقیقات ندارد.

دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن با نتیجه دو بر یک به سود سرخ ها به پایان رسیده بود. 

روزی که پرسپولیس در اصفهان با ذوب آهن بازی داشت، عده ای موتورسوار از بالای پل اقدام به پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس کردند و پلیس اصفهان بلافاصله از دستگیری آنها خبر داد.

 

اخبار داغ 

50 فیلم از رابطه مرد چینی با دختران زیر 18 سال ایرانی اشکان خورشیدی در طرفداری: اتاق کولینا پر از پیراهن ستاره های سرشناس فوتبال دنیا بود روزی که دروازه بان معروف تیم ملی برزیل در شرق تهران گل خورد + عکس  بازگشت فوتبالیست ها به بیلبوردها؛ قیمت فوتبالی ها از ستاره های سینما و موسیقی ارزان تر است! بارسلونا برای جذب دوناروما جدی است؛ یوونتوس شانس بالایی ندارد نامزد داوید دخیا و گلایه از آزارهای کلامی بعد از فینال لیگ اروپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ذوب آهن بی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی فولام و لیورپول امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

این دو تیم آخرین بار در جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم رفتند که بازی رفت دو بر یک به سود لیورپول و بازی برگشت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. همچنین دیدار رفت دو تیم از سری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۴ بر ۳ به پایان رسید.

tags # لیورپول سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • بشار اسد: گاهی دیدار‌هایی با آمریکایی‌ها داریم
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • تساوی ذوب‌آهن و آلومینیوم در نیمه اول
  • ترافیک عجیب در محور تهران رودهن
  • خلاصه بازی فولام و لیورپول امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عجیب ترین نتیجه تاریخ فوتبال جهان (فیلم)