Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:36:30 GMT

از غیبت راموس متعجب شدم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۵۱۳۹

از غیبت راموس متعجب شدم

کوکه، کاپیتان اتلتیکومادرید مدعی شد انتظار نداشته نام سرخیو راموس در لیست تیم اسپانیا برای یورو 2020 اروپا دیده نشود.

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای سرخیو راموس، کاپیتان محبوب رئال مادرید به بدترین شکل ممکن به اتمام رسید و او بعد از تحمل مصدومیت های متعدد و غیبت در بسیاری از بازی های رئال مادرید، در نهایت شانس حضور در رقابت های یورو 2020 در ترکیب تیم ملی اسپانیا را نیز از دست داده و توسط لوییس انریکه به اردوی لاروخا دعوت نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته انریکه دست به کاری عجیب زده و حتی یک بازیکن از باشگاه رئال مادرید را نیز به اردو دعوت نکرد. حالا کوکه مدعی شد از غیبت سرخیو راموس در لیست نهایی تیم ملی اسپانیا متعجب شده است.

 

 

کوکه گفت: "من از اینکه سرخیو راموس در نهایت نتوانست در ترکیب تیم ملی اسپانیا قرار بگیرد و به اردوی لاروخا دعوت نشد، متعجب شدم. البته من فکر می کنم همه از رخ دادن این اتفاق تعجب کردند، زیرا راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا است. اما در نهایت این سرمربی است که ترکیب تیم را تعیین می کند و شما باید به نظرات او احترام بگذارید.

 

بازیکنان باکیفیتی وجود دارند که به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت نشده و در لیست نهایی قرار نگرفتند. سرخیو راموس نیز بازیکن باکیفیتی محسوب می شود، اما سرمربی دلایل خود را برای عدم دعوت از این بازیکن برای رقابت های یورو 2020 داشته است."

سرخیو راموس تیم ملی اسپانیا اتلتیکو مادرید کوکه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس تیم ملی اسپانیا اتلتیکو مادرید کوکه تیم ملی اسپانیا سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)

ملک احمد فواد دوم، پادشاه سابق مصر و فرزند ملک فاروق اول، پس از ۷۲ سال غیبت در سفر به اسکندریه از کاخ المنتزه بازدید کرد.

به گزارش فرارو، فواد دوم به همراه همسر، فرزند و هیئت همراهش در این گشت میدانی از تمام راهرو‌های کاخ سلطنتی دیدن کرد. فواد مشتاق بود همه توضیحات را بخواند و روی جزئیات درون کاخ سلطنتی تمرکز کند. او لحظه‌ای چشم از عناصر معماری، ستون‌های مرمر، اتاق‌ها و سرسرا‌ها بر نمی‌داشت.

سپس فواد و پسرش در یکی از پنجره‌های مشرف به دریا ایستادند تا منظره فوق‌العاده دریای مدیترانه را از کاخ سلطنتی خیره شوند.

کاخ المنتزه با مساحتی بیش از ٣٠٠ هکتار در شرق اسکندریه واقع شده است. این کاخ را خدیوی عباس حلمی پاشا در سال ۱۸۹۲ بنا کرد.

المنتزه در داخل باغی که به اسم حدائق المنتزه معروف است قرار دارد. کاخ بزرگ الحرملک و باغ‌های سلطنتی که در سال ۱۹۳۲ توسط احمد فواد بنا شده‌است به کاخ المنتزه افزوده شده است.

ملک احمد فواد، زاده ۱۶ ژانویه ۱۹۵۲ که به فواد دوم معروف است، آخرین پادشاه مصر و عضو خاندان محمد علی، شش‌ماهه بود که به‌طور رسمی از ژوئیه ۱۹۵۲ تا ژوئن ۱۹۵۳، به عنوان پادشاه مصر و سودان سلطنت کرد. پس از انقلاب ۱۹۵۲، محمد نجیب به عنوان اولین رئیس‌جمهور انقلاب، بر جای او نشست.

هنگامی که ملک فاروق از پایگاه راس‌التین در سال ۱۹۵۲ مصر را ترک کرد، پادشاه فواد دوم شش ماهه بود و به همراه پدر به ایتالیا رفت. در حال حاضر ملک احمد فواد ساکن سوئیس است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت (+عکس)
  • (ویدئو) بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • (ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!