Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@09:46:28 GMT

دشمن به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه ایران است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۵۳۷۲

دشمن به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه ایران است

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: دشمن در تلاش است تا روح نا امیدی را در کالبد جامعه تزریق کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره اظهار داشت: پیروزی بشاراسد بشارت دومین پیروزی جبهه متحد مقاومت در سال 1400 و بشارت دهنده دو پیروزی دیگر در انتخابات کشورهای جبهه مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه 78 درصد واجدین شرایط رای در سوریه در انتخابات این کشور مشارکت داشته اند گفت: این میزان مشارکت نتیجه 10 سال مقاومت در میدان مبارزه راهبردی است و این دومین پیروزی جبهه متحد مقاومت در سال 1400 است، نخستین پیروزی در جنگ 12 روزه که فصل نوینی در دفاع از مردم فلسطین باز کرد و دومین هم پیروزی بشار اسد که 10 سال پای مردم و کشورش و جبهه مقاومت ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو و هدف قرار دادن امید و انگیزه مردم توسط دشمنان گفت: باید با امیدآفرینی در جامعه، مانع توطئه دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی باشیم.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که دشمن در تلاش است تا روح نا امیدی را در کالبد جامعه تزریق کند، افزود: امید یکی از مفاهیم بسیار نزدیک به خوش بینی و یکی از ویژگی های زندگی است و افراد برای جستجوی فردای بهتر باید به دنبال امید و امیدواری باشند.

وی ادامه داد: امید یعنی انتظار موفقیت و آینده بهتر و دلیلی برای زیستن، وقتی امید در دل ها نشست اشتیاق زندگی با نشاط در بین مردم افزایش می یابد. و در مقابل یاس و ناامیدی بزرگترین دشمن یک ملت است که باید تلاش کنیم یاس و نا امیدی را از دل مردم پاک کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات گفت :مشارکت در انتخابات خنثی کننده همه نقشه‌های دشمن علیه ملت ما است ، آنها میخواهند با سیاه نمایی و ناامید سازی و تاریک نشان دادن آینده مردم را نسبت به کشور خودشان مایوس کنند اما با آگاهی و انتخاب آگاهانه مردم باز هم دشمنان ملت ناکام خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به دستور جلسه هشتاد و هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اهمیت تدوین سند برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را یادآور شد.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیدآفرینی انتخابات ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، تیم ملی امید زنان ایران در دوم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه در جدال با شطرنج‌بازان کشور نپال موفق به برتری قاطعانه ۴ بر ۰ شد.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست نمایندگان کشور نپال شدند.

ملی‌پوشان ایران در دور نخست مقابل شطرنج‌بازان کشور مغولستان به تساوی رسیده بودند.

تیم ملی امید زنان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر ۰ برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند.

جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

برتری تیم ملی مردان ایران در دور دوم

تیم ملی امید مردان نیز در دور دوم پیکارهای شهرهای آسیا در خانتی مانسیسک روسیه با حفظ نوار پیروزی‌ها و با ترکیب مسعود مصدق پور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی وارد میدان شدند و برابر تیم بغدادی از کشور عراق به پیروزی رسیدند و با نتیجه ۴ بر ۰ حریف عراقی را شکست دادند. بردیا دانشور در این دور از مسابقات استراحت کرد.

با وجود سرمایه‌گذاری روس‌ها در این مسابقات و حضور ۴ تیم از این کشور که میزبانی مسابقات را برعهده دارد، تیم ملی امید ایران با کسب دو پیروزی قاطعانه ۴ بر ۰ برابر رقبا در دو دور ابتدایی، هم‌اکنون با اقتدار صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات خانتی مانسیسک روسیه است.

شطرنج ایران پس از گذشت چندین سال در این مسابقات حضور دارد. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است. 

دیگر خبرها

  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • لزوم ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه
  • امید آفرینی و مشارکت عمومی نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد
  • برخی افراد اصرار به تزریق ناامیدی در جامعه دارند