Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکندری گفت: با کمک خود جوش تعدادی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان شهرستان شیراز، سه زندانی نیازمند در جرائم غیرعمد محبوس در زندان های شیراز آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید رضا اسکندری»، امروز (شنبه 8 خرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران از آزادی زندانیان نیازمند در جرائم غیرعمد خبر داد و گفت: با کمک خود جوش تعدادی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان شهرستان شیراز، سه زندانی نیازمند در جرائم غیرعمد محبوس در زندان های شیراز آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان فارس افزود: از آنجا که زندانی شدن افراد موجب ایجاد مشکلات اقتصادی و عاطفی برای خانواده آنها می شود، تمامی شهروندان می توانند با داشتن مسئولیت اجتماعی و در حد توان خود زمینه ساز آزادی زندانیان جرائم غیرعمد باشند.

وی اعلام کرد: مردم نیک اندیش می توانند با واریز مبالغ مورد نظر خود به شماره حساب ۱۱۹۹۱۱۹۹/۱۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ نزد بانک ملت به نام «ستاد دیه استان فارس» در این کار خداپسندانه سهیم شوند.

پایان پیام/664

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزادی زندانیان نیازمند کادر درمان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ستاد دیه فارس دانشگاه علوم پزشکی شیراز شیراز جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان همدانی پس انداز خود را صرف آزادی یک زندانی کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: هر چند پس انداز این دختر نوجوان اندک و ناچیز بود، اما نفس این کار در این سن و سال بسیار ارزشمند و تحسین برانگیز است.

او تصریح کرد: یک ماه نخست امسال ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران، آورده مددجو، پرداخت تسهیلات و گذشت شاکی آزاد شدند که ۲ تن از آن زندانیان زن بودند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود
  • پرداخت ۱۲۵ میلیارد تومان مطالبات کادر درمان بوشهر
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد
  • نوجوان همدانی پس انداز خود را صرف آزادی یک زندانی کرد