Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در جریان تمرین تیم ملی فوتبال ایران در اردوی کیش گفت: شرایط اردوی کیش خیلی خوب است. از روزی که به اینجا آمده ایم تمرینات خیلی خوبی را برگزار کردیم. همه شرایط فراهم است و در آرامش کامل تمرین کرده ایم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه می دانند که شرایط تیم ملی پیچیده شده است اما قول می دهم بازیکنان تمام تلاششان را بکنند که به مرحله بعدی صعود کنند. اگر بازیها شروع شود قطعا تیم ملی جایگاهش را پس خواهد گرفت و با حمایت هواداران از این مرحله هم عبور می کنیم و برای مرحله بعدی آماده خواهیم شد.

او ادامه داد: این اتفاق چند سالی است که رخ داده و تیم ملی همیشه همدل و متحد بوده است. این بار هم بازیکنان یک تیم واقعی شده اند تا بتوانیم از این مرحله عبور کنیم. مهدی طارمی آنقدر بازیکن حرفه ای هست که اگر حرفی زده روی اصول بوده. اگر بازی دوستانه انجام می دادیم بهتر بود اما ظاهرا برای دوستان بازیهای لیگ برتر مهمتر بود. با این حال ما احترام می گذاریم و سعی می کنیم با تمام توان به میدان برویم. امیدوارم از این مرحله سخت عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: آمادگی بالای بیرانوند در تمرین تیم ملی/عکس

253 251

کد خبر 1520058

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کریم انصاری فرد تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟

اسطوره فوتبال هلند به عملکرد وینگر منچستریونایتد در بازی با کاونتری نمره ضعیفی داد.

طرفداری | مارکو فان باستن به انتقاد از عملکرد مارکوس رشفورد در بازی با کاونتری سیتی پرداخت.

به گزارش دیلی میل، یکشنبه شب منچستریونایتد با پیروزی مقابل کاونتری سیتی در ضربات پنالتی، حریف منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد. تیم اریک تن هاخ پس از جلو افتادن از حریفش با سه گل، در نهایت شاهد به تساوی کشیده شدن مسابقه بود. آن‌ها در وقت‌های اضافه نیز خوش شانس بودند که یک‌بار تیر دروازه ناجی‌شان شد و بار دیگر در آخرین ثانیه‌های وقت اضافه دوم، گل چهارم کاونتری با تصمیم VAR مردود اعلام شد تا همه چیز به ضربات پنالتی کشیده شود و در آنجا یونایتد به برتری دست یابد. 

مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند با نیش‌وکنایه به انتقاد از عملکرد ضعیف مارکوس رشفورد در بازی منچستریونایتد و کاونتری سیتی پرداخت. فان باستن، در گفت‌وگو با شبکه زیگو اسپورت هلند گفت:

رشفورد رو تو بازی با کاونتری دیدم. این دیگه چه کاری بود داشت می‌کرد؟ باورم نمی‌شد همچین چیزی ببینم. نه یارگیری می‌گرد، نه دریبل می‌زد. هر توپی رو هم که می‌گرفت پاس می‌داد عقب. انگار تو یه بازی دوستانه تو سالن داره با رفیقاش فوتبال بازی می‌کنه!

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • دومین مرحله سراسری کتابت قران کریم در سیستان و بلوچستان
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • ناراحتی‌ها از تقویت مناسبات ایران و پاکستان اهمیتی ندارد