Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالحسین بریمانی عصر شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تخصیص اراضی استان برای ایجاد نواحی و شهرک‌های صنعتی غیر دولتی اقدامی قابل تحسین در خراسان شمالی است زیرا باعث ایجاد اشتغال خواهد شد.

معاون برنامه و بودجه بسیج مستضعفین با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰، ادامه داد: در بودجه مصوب امسال مجلس شورای اسلامی، توجه به موضوع محرومیت زدایی کم سابقه و بی نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سند اعتلای بسیج برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب بر اساس منویات مقام معظم رهبری تهیه و توسط ایشان تصویب شده است.

بریمانی گسترش عدالت را یکی از برنامه‌های هفتگانه این سند عنوان کرد و گفت: مردم محور بودن و تحقق مردم سالاری دینی دو رویکرد مهم این سند است.

معاون برنامه و بودجه بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه رفع محرومیت نیازمند ورود جدی تمام دستگاه‌ها است، تصریح کرد: بسیج در حال طراحی یک طرح جامع محرومیت زدایی طی برنامه بندی ۵ تا ۱۰ ساله است.

وی افزود: درمان واقعی برای مقابله با حاشیه نشینی و آسیب‌های اجتماعی مرتبط با آن، آباد سازی روستاها و مهاجرت معکوس است.

بریمانی در انتها بر لزوم همکاری مردم با دولت و بسیج برای رفع محرومیت تاکید کرد و گفت: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد در راستای محرومیت زدایی کارها گسسته و نقطه به نقطه است و مردم آنچنان که باید در عرصه حضور ندارند.

کد خبر 5223340

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری سازمان بسیج مستضعفین محرومیت زدایی استانداری خراسان شمالی انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه چالش شفافیت واکسن کرونا اردبیل شیراز انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است
  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس