Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – مهرداد سراجی، رییس کمیته فوتسال امروز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال صحبت‌هایی به شرح زیر انجام داد:

*تیم ملی هم اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد تا بتوانند در تمرینات به شرایط ایده‌آل برسند. متاسفانه تیم ملی نتوانسته دیدار‌های تدارکاتی خوبی داشته باشد و این موضوع مربوط به شیوع کرونا میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما به گذشته نگاه نمیکنیم و نگاهمان به آینده است. باید از فوتسال حمایت کنیم تا اردو‌ها به بهترین شکل و در زمان خود برگزار شود. من هستیم که اگر اردو‌ها منظم برگزار شود تیم ملی فوتسال بهترین نتیجه را در جام‌جهانی خواهد گرفت.

*تاکنون مسابقات دوستانه ژاپن قطعی شده است. عمان و ارمنستان نیز در حال حاضر آمادگی خود را برای حضور در تورنمنت شیراز اعلام کردند. ۲ یا سه تورنومنت دیگر نیز در حال بررسی است. امروز نامه‌ای از تایلند دریافت کردیم و باید آن را بررسی کنیم.
سراجی اضافه کرد: جا دارد یک بار دیگر از اهالی فوتسال تشکر کنم که مرا پذیرفتند. پیغام‌های خوبی از آن‌ها دریافت کردم و جلساتی با آن‌ها داشتم که باید ادامه پیدا کند را تا فوتسال را به جایگاه اصلی خود برسانیم. تلاش می‌کنیم تا با کمک اقدام‌های علمی و سند توسعه فوتسال که در دست تدوین است و به زودی رونمایی خواهد شد، فوتسال را بالا ببریم.

*مسابقات بحرین برای تیم ملی فوتبال در پیش بود و آنها باید زودتر این کار را می‌کردند. مکاتبات انجام شده و تا قبل از جام جهانی فوتسال واکسن زده خواهد شد. در این خصوص جلسه‌ای با وزارت ورزش داشتم و از آن‌ها قول مساعد گرفتم که این اتفاق در موعد مقرر رخ دهد.

*فروش ساختمان کمیته فوتسال؟ سوال من این است که چرا یک موضوع غیر اصلی به یک موضوع اصلی تبدیل می‌شود؟ آیا کمیته فوتسال مسئول فروش این ساختمان است؟ خیر. مسئولیت‌های کمیته فوتسال مشخص است مانند استعداد یابی و یا رسیدگی به تیم ملی و چیز‌های دیگر. کاری که ما می‌خواهیم انجام دهیم این است که ساختمان تشکیلاتی فوتسال به مرکز ملی فوتسال انتقال پیدا کند تا تمام اقدامات اداری در آنجا انجام شود. تصمیماتی نیز در خصوص ساختمان مرکزی فدراسیون فوتبال دیگر ساختمان‌های پراکنده این فدراسیون گرفته خواهد شد.

*جا دارد از شهاب الدین عزیزی خادم تشکر کنم که به پرداخت پاداش‌های تیم ملی فوتسال توجه ویژه داشت و این اقدام را عملی کرد. حتی پاداش مربوط به رده‌های پایه نیز پرداخت شد که جای تشکر دارد. باید از رسانه‌ها پرسید که چرا این اقدامات مورد توجه قرار نمی‌گیرد. وظیفه ما این است که مسایل حاشیه‌ای را از تیم ملی دور کنیم و انشالله با دعای خیر مردم نتایج خوبی در جام جهانی به دست آید.

*قبل از اینکه به این موضوع بپردازم باید اعلام کنم که اردوی برای تیم ملی فوتسال در کیش تدارک دیده شده است و مرحله دوم اردو‌ها در آنجا ویبرگزار خواهد شد. در مورد اردوی تیم ملی فوتبال نیز حضور طرفداران در فرودگاه از سر شوق آن‌ها به تیم ملی است و برخی حواشی نیز باید از نزدیک بررسی شود. کیش نزدیکترین آب و هوا را بحرین دارد و تیم ملی باید با این آب و هوا وقف پیدا کند. بیشتر بخوانید: ناظم‌الشریعه: از سال ۲۰۱۸ کار خاصی برای فوتسال انجام ندادیم/ باید از تیم ملی حمایت کنیم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهرداد سراجی فوتسال تیم ملی فوتسال کمیته فوتسال جام جهانی خواهد شد اردو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا امروز با ۴ بازی در تایلند آغاز می‌شود

در نخستین روز این رقابت‌ها از گروه اول ویتنام و میانمار از ساعت۱۰/۳۰ و تایلند و چین از ساعت ۱۴/۳۰ با هم روبرو می‌شوند.

در گروه دوم هم از ساعت ۱۲/۳۰ ازبکستان با استرالیا و از ساعت ۱۷/۳۰ عربستان با عراق با هم دیدار می کنند. 

تیم ملی فوتسال ایران که با ۱۲ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیاست در گروه چهارم این رقابت ها  با تیم‌های افغانستان، بحرین و کویت همگروه است.

این رقابت‌ها در چهار گروه چهار تیم برگزار می‌شود و پنج تیم برتر این رقابت ها راهی جام جهانی ۲۰۲۴ می‌شوند.

این دوره از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. در صورتی که ازبکستان، میزبان جام جهانی به نیمه‌نهایی صعود کند،‌ای اف سی بازی‌های دیگری تحت عنوان پلی‌آف برگزار می‌کند تا تیم چهارم راه‌یافته به جام ملت‌های آسیا مشخص شود.

دیگر خبرها

  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • هشدار درباره برگزاری اردو‌های تیم های تهرانی و فعالیت مدیربرنامه‌ها
  • فیفا؛ تیم‌های فوتسال ایران و ژاپن مدعیان اصلی صعود به جام جهانی
  • گزارش فیفا درباره وضعیت ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • میزبان به دنبال خلق شگفتی است/ دو دلگرمی تیم ملی فوتسال تایلند