Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسادت عربستان نسبت به همسایه های قطری، آن ها را به سمت برنامه ریزی برای میزبانی از جام جهانی پیش برده است. 

عربستان در تلاش است تا برای کسب میزبانی جام جهانی 2030 رقابت کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از تایمز، از قرار معلوم سعودی ها در مشورت با یک شرکت آمریکایی قصد دارند شرایط میزبانی از بزرگ ترین رویداد فوتبال در سطح ملی را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب این که آن ها می خواهند به همراه کشوری از یک کنفدراسیون دیگر (احتمالا یک کشور اروپایی) میزبان مشترک این رقابت ها باشند. سعودی ها که ارتباط نزدیکی با ریاست فیفا یعنی جیانی اینفانتینو دارند، به تازگی به این نهاد پیشنهاد کرده بودند که جام جهانی را هر دو سال یک بار برگزار کند؛ پیشنهادی که هم اینک در دست بررسی قرار دارد. 

عربستان طی سال های اخیر سرمایه گذاری زیادی روی ورزش انجام داده است که به باور ناظران، راهی برای منحرف کردن اذهان عمومی نسبت به نقض حقوق بشر در این کشور است. وزیر ورزش این کشور اما می گوید این اقدامات در سرزمینی که ۶۷ درصد از جمعیت ۳۵ میلیونی آن زیر ۳۵ سال سن دارند اما اضافه وزن در آن بیداد می کند و کمتر از یک نفر از هر جمعیت پنج نفره ورزش می کند، راهی است برای بالا بردن میزان فعالیت بدنی مردم. 

شبکه های غیر قانونی پخش کننده فوتبال، سنگی بر سر راه عربستان

اما معضلی که در این راه پیش روی سعودی ها قرار دارد، پخش غیر قانونی مسابقات فوتبال در این کشور است. برای نمونه تنها راه تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا در آن کشور، دنبال کردن آن از شبکه هایی است که تصاویر این مسابقه را به سرقت می برند. یوفا پیشنهاد قابل توجهی برای اعطای حق پخش مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در خاور میانه به عربستان دریافت کرده است؛ با این حال عربستان هنوز در لیست ممنوعه آمریکا به دلیل نقض حقوق کپی رایت قرار دارد و به گفته مسئولان آن کشور، عربستان هیچ پیشرفتی در راه ریشه کن کردن این معضل نداشته است. 

گفتنی است که در جریان فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر، یک بنیاد سرمایه گذاری وابسته به ولیعهد عربستان محمد بن سلمان تلاش کرد باشگاه نیوکاسل را خریداری کند که موانع ذکر شده در متن بالا، مانع از نهایی شدن چنین انتقال مالکیتی شد. 

اخبار داغ 

50 فیلم از رابطه مرد چینی با دختران زیر 18 سال ایرانی قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! خوش به حال اسکوچیچ؛ لیگ برتری های تیم ملی دو برابر شدند مهدی طارمی: چلسی شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا نبود نامزد پیرلو: نامزدم مثل الگری نیست، عزت نفس بالایی دارد! در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ یک فکت به سود چلسی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی از جمع نفرات اعزامی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند کنار گذاشته شد.    کوروش باقری با تایید این خبر گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که امروز انجام شد با رکورد‌های مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود. البته حسینی بعد از آسیب دیدگی تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد، اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌نشد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد.   سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری زنان گفت: با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کنیم
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • الهام حسینی المپیک را از دست داد
  • ۱۰ چالش کلیدی میان چین و آمریکا در ۲۰۲۴
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • تلاش همگان برای ثبت جهانی روستای بیشه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز