Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:54:58 GMT

تهیه طرح جامع محرومیت زدایی توسط بسیج

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۶۷۵۷

تهیه طرح جامع محرومیت زدایی توسط بسیج

ایسنا/خراسان شمالی معاون برنامه و بودجه و مالی بسیج مستضعفین گفت: بسیج درحال تهیه طرح جامع محرومیت زدایی است.

به گزارش ایسنا، سردار عبدالحسین بریمانی آبکسری در شورای برنامه ریزی خراسان شمالی اظهار کرد: بسیج بنا دارد با تهیه طرح جامع محرومیت زدایی، طی پنج الی 10 سال محرومیت در کشور را برطرف نماید.

وی با بیان اینکه تا کی باید مسئله آب و اشتغال جزو دغدغه‌های مردم باشد افزود: همه ما در کنار مسئولان کشور تلاش می‌کنیم تا محرومیت را در کشور برطرف کنیم و به درمان واقعی این موضوع بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درمان واقعی مشکلات را آباد سازی روستاها دانست و گفت: باید با توزیع عادلانه خدمات، معضل مهاجرت از روستاها را برطرف کنیم.

سردار بریمانی ادامه داد: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد اقدامات مؤثر به صورت گسسته و نقطه انجام می‌شود که باید شدت گرفته و با روحیه جهادی در کشور ادامه یابد.

تقدیر از استاندار خراسان شمالی 

معاون برنامه و بودجه و مالی بسیج مستضعفین کشور با تقدیر از استاندار خراسان شمالی گفت: این استان، استانداری پرتلاش و انقلابی دارد و دلیل اینکه ما این استان را برای فعالیت انتخاب کرده‌ایم وجود فردی با درک بالا و هوشیاری بسیار در قامت استانداری خراسان شمالی است که در کنار سردار چمن به صورت فعالانه در استان ایفای نقش می‌کنند.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: براساس فرامین رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم، سند اعتلای بسیج را برای پیاده سازی آن طراحی کردیم که به تأیید مقام معظم رهبری نیز رسید و ایشان در ابلاغ این سند به رئیس ستاد نیروهای مسلح تاکید کردند که بسیج پاره تن مردم است و نباید مصالح مردم را فراموش کند.

وی اظهار کرد: ایجاد عدالت یکی از بندهای هفت گانه این سند است که براساس آن تلاش می‌کنیم در کنار تحقق مردم سالاری دینی، از ظرفیت مردم استفاده کرده و برای رفع محرومیت از چهره کشور و نیازمندان بکوشیم.

سردار بریمانی امیدآفرینی را موتور حرکت مردم دانست و گفت: استاندار خراسان شمالی را بابت فعالیت‌های جهادی انجام گرفته در استان تحسین کرده و اعلام می‌کنم آماده استفاده از تمام ظرفیت خود برای کمک به استان هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بسيج دانشجويي محرومیت زدایی خراسان شمالي خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم