Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:55:42 GMT

تلاش حاکمیت، جبران نداشته های خراسان شمالی است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۶۷۷۲

تلاش حاکمیت، جبران نداشته های خراسان شمالی است

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: تلاش حاکمیت این است تا نداشته ها و کمبودهای استان تا حد امکان جبران شود.

به گزارش ایسنا، محمدعلی شجاعی در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی اظهار کرد: همه اجزای حاکمیت در استان در کنار هم هستند تا با خدمت به مردم در راستای رفع کمبودهای استان تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتمان را در استان برای مسائل بی موردی که بعضاً در کشور دیده می‌شود تلف نمی‌کنیم و هدف ما رفع مشکلاتی است که از گذشته در استان وجود داشته.

وی ادامه داد: وضعیت نامناسب استان در زیرساخت‌ها و نداشته ها، به خاطر تازه تأسیس بودن استان نیست؛ بلکه علت آن عدم اولویت بندی مشخص در استان است. نباید بعد از گذشت 17 سال از تأسیس استان، همانند استان پنج ساله رفتار کنیم.

شجاعی با تاکید بر اینکه از هر شرایطی برای رفع کمبودها استفاده می‌کنیم گفت: حوادث طبیعی قطعاً برای مردم خوشایند نیست و سبب زحمت آن‌ها می‌شود اما ما از آن به عنوان فرصتی برای برطرف کردن نداشته های مردم استفاده می‌کنیم.

وی افزود: به عنوان مثال، در سیل سال 98 که خسارات‌های بسیاری به استان وارد شد، تلاش کردیم تا منازل روستایی را به صورت استاندارد بازسازی کنیم و موفق شدیم رتبه سوم کشور را در ساخت واحدهای روستایی کسب کنیم.

استاندار تاکید کرد: نمی‌توانیم مشکلات را بدون برنامه ریزی حل کنیم. باید با برنامه ریزی باید به سمت مشکلات هجوم بریم تا از پس آن‌ها بر بیاییم. کسب رتبه دوم استان در شاخص‌های نهضت سواد آموزی نیز به همین دلیل است.

رقابت را به جنگ قدرت تبدیل نکنیم

شجاعی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: نباید رقابت در انتخابات را به جنگ قدرت تبدیل کنیم.

وی افزود: تمام گروه‌های سیاسی در استان باید با ادبیات صحیح رقابت پیش بروند. پیشنهاد و انتقاد نیز وجود داشته باشد و از رفتارهای غلط که نتوانیم پس از انتخابات به خاطر انجام دادن آن‌ها از در کنار هم بودن محروم شویم، پرهیز شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی خراسان شمالی استانداري خراسان شمالی نداشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد

اختتامیه جشنواره سرود بسیج و همایش تجلیل از منتخبین و فعالین جبهه فرهنگی بسیج سپاه خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073946 واژه های کاربردی مرتبط بسیج هنرمندان بیشتر بخوانید... ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود