Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فولاد خوزستان از داوری دیدار با سایپا گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، فولاد در شرایطی بازی امروز مقابل سایپا را واگذار کرد که کادر فنی تیم خوزستانی به شدت نسبت به داوری اعتراض داشتند و معتقد بودند داور عامل باخت آنها بوده است.

مهدی هاشمی‌نسب در زمان خروج از ورزشگاه پاس قوامین در واکنش به داوری دیدار با سایپا اظهار کرد: دیگر خسته شدیم که انقدر درباره داوری حرف زدیم؛ نه تنها ما، تمام تیم‌ها از داوری ناله می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز همه دیدند که پنالتی ۱۰۰ درصد ما را نگرفتند و گل اولی که دریافت کردیم، اصلا خطای هند نبود و نمی‌دانم داور چطور سوت زد.

او ادامه داد: پارسال همین آقای محترم، همین آقای داور، آقای مهدوی، شهاب گردان را به دلیل اتلاف وقت و اعتراض در دقیقه ۸۰ اخراج کرد، اما امروز بازیکن آنها از دقیقه یک وقت تلف می‌کرد که انگار نه انگار. هر حرفی هم بزنیم، هیچ گوش شنوایی وجود ندارد.

 

مربی فولاد خوزستان اضافه کرد: امیدوارم آقای مهدوی در قضاوت‌های آینده خود موفق باشد، اما اینطور نمی‌شود و فوتبال ما دارد به یک سمت و سوی نامشخصی می‌رود. امروز ما و فردا یکی دیگر و پس فردا دوباره ما! هر روز یک تیم به داوری اعتراض می‌کند و یک جایی هم نیست که جلوی این داوری‌ها را بگیرد.

هاشمی‌نسب اضافه کرد: آنها هم حق دارند، اما هیچ فردی به این شکل از فوتبال لذت نمی‌برد. نه اینکه باختیم و این حرف‌ها را بزنم ولی خیلی از اوقات هم حقی از دیگر تیم‌ها تضییع شده و آن موقع هم ما راضی نبودیم ولی امروز داور به ناحق و با اشتباهاتش نتیجه را رقم زد.

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص شرایط ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی عنوان کرد: تیم ملی کار سختی دارد، اما بازیکنان فوتبال ایران همیشه نشان دادند که از کارهای سخت سربلند بیرون می‌آیند. امیدوارم تیم ملی ایران در شرایطی قرار بگیرد و نتایجی کسب کند تا همه مردم خوشحال شوند.

هاشمی‌نسب تصریح کرد: تنها دلخوشی مردم همین فوتبال است و امیدوارم به جام جهانی صعود کنیم و شور و نشاط در جامعه به وجود بیاید.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان فولاد خوزستان فولاد خوزستان و سایپا لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس مهدی هاشمی نسب هاشمی نسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد درباره ماجراهای رخ‌داده در دیدار این تیم با سایپا گفتگو کرد.

طرفداری | حسین خبیری گفت:

سال‌هاست داریم با همه‌چیز و همه‌کس می‌جنگیم تا بانوان در استادیوم‌ها حضور داشته باشند. وظیفه همه ارکان فوتبال است که از این ماجرا حمایت کنند.

وی ادامه داد:

در مسابقه با سایپا هواداران ما طبق پروتکل و آن‌چه که تیم میزبان تعیین کرده بود روی سکوها نشستند و خیبر را تشویق کردند، اما کادرفنی حریف درست بعد از زدن گل به این نتیجه رسید که بانوان هوادار ما جای خوب ننشسته‌اند!

خبیری اضافه کرد:

من سال‌هاست در فوتبال حضور دارم، آدم دیروز و امروز نیستم. تمام اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج را به چشم خودم دیدم و قاطعانه می‌گویم اگر یک نفر با حضور بانوان در ورزشگاه مخالف باشد، آن یک نفر حتماً آقای سرآسیایی است.

او با بیان اینکه بازی پس از گل اول وارد تشنج و مسائل غیرفوتبالی شد، گفت:

هیچ‌چیزی در دنیا ارزش ندارد که به بانوان یا هر قشر دیگری از جامعه بی‌حرمتی شود. مخصوصاً فوتبالی که نتیجه‌اش مشخص است؛ خیبر صعود می‌کند و سایپا باید برای سال‌های آینده تلاش کند.

او توضیح داد:

مجموعه باشگاه خیبر، پاسخ این بی‌احترامی به هواداران و بانوان طرفدار خود را با صعود و قهرمانی به آن‌ها خواهد داد و حتماً از ایشان دلجویی می‌کنیم. اما از باشگاه سایپا توقع برخورد بهتری را داشتیم. به کادرفنی جوان سایپا توصیه می‌کنم راه دیگری برای رشد و پیشرفت انتخاب کنند.

خبیری اضافه کرد:

بالاخره فوتبال یک سرش برد است، یا باخت یا مساوی. ما با همین باخت هم هنوز صدر جدولیم و شانس مسلم قهرمانی و صعود، سایپا هم انشالله باید برای سال‌های آینده تلاش کند که در لیگ برتر به ما برسد و دوباره یکدیگر را در سطح بالاتری ملاقات کنیم.

مدیرعامل باشگاه خیبر در پایان توضیح داد:

تمام اتفاقاتی که در ورزشگاه انقلاب کرج رخ داد را بر این مبنا می‌گذاریم که باشگاه محترم سایپا با هوادار غریبه است و نحوه برخورد با آن‌ها را درست نمی‌داند. این ماجرا برای ما هضم شده نیست، چون هر هفته چه ببریم چه ببازیم مردم شریف لرتبار پشت تیم هستند تا باهم جشن صعود را برگزار کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • روایت مدیرعامل خیبر از اتفاقات ورزشگاه انقلاب کرج/ فقط یک نفر با حضور بانوان مخالف است!
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • پنالتی جنجالی رئال درست بود (عکس)
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • آخرین بازی احمدرضا عابدزاده؛ این گونه داستان عقاب تمام شد
  • واگذاری مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال