Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@15:46:52 GMT

ببینید | نظر سعید جلیلی در خصوص محدودیت اینستاگرام و توئیتر

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۷۰۵۳

‍‍‍‍‍‍

دریافت 5 MB

262 262

کد خبر 1520132.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سعید جلیلی انتخابات ۱۴۰۰ فیلترینگ اینستاگرام توئیتر شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متا در حال آزمایش نوار جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است

ایتنا - متا قصد دارد از قدرت هوش مصنوعی مولد، فراتر از تولید متن استفاده کند و از آن برای نمایش محتوای جدید از شبکه‌هایی مانند اینستاگرام استفاده کند.
متا در تلاش است تا محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی خود را در دسترس کاربران بیشتری قرار دهد. بعد از آزمایش چت‌بات هوش مصنوعی در کشورهایی مانند هند (در واتس‌اپ)، این شرکت همچنین در حال آزمایش قرار دادن هوش مصنوعی متا در نوار جستجوی اینستاگرام برای چت با هوش مصنوعی و تولید محتوا است.

عبارت جستجو در نوار سرچ، شما را به مکالمه‌ای در دایرکت با هوش مصنوعی متا هدایت می‌کند، جایی که می‌توانید سؤال بپرسید یا از یکی از اعلان‌های از پیش بارگذاری شده استفاده کنید. طراحی صفحه نمایش سریع باعث شد که مدیر عامل  Perplexity AI، آراویند سرینیواس اعلام کند که این رابط از طراحی مشابه صفحه جستجوی استارت آپ استفاده می‌کند.

اما فراتر از آن، می‌تواند به شما در کشف محتوای جدید در اینستاگرام نیز کمک کند. به عنوان مثال، ویدیویی در Threads که توسط یک کاربر ارسال شده است نشان می‌دهد که می‌توانید برای جستجوی حلقه‌های مرتبط با آن موضوع، روی فرمانی مانند «reelهای زیبای غروب آفتاب» ضربه بزنید. تعدادی از کاربران نیز توانستند از Meta AI بخواهند که پیشنهادات Reels را جستجو کند. 

 
این بدان معنی است که متا قصد دارد از قدرت هوش مصنوعی مولد، فراتر از تولید متن استفاده کند و از آن برای نمایش محتوای جدید از شبکه‌هایی مانند اینستاگرام استفاده کند.

متا آزمایش هوش مصنوعی متا خود را در اینستاگرام تایید کرد. با این حال، این شرکت مشخص نکرد که آیا از فناوری هوش مصنوعی مولد در جستجو استفاده می‌کند یا خیر. یکی از سخنگویان متا گفت: «تجارب مولد مبتنی بر هوش مصنوعی ما در مراحل مختلف در حال توسعه است و ما در حال آزمایش طیفی از آنها به صورت عمومی در ظرفیت محدود هستیم.»

همچنین، متا تمایل دارد اینستاگرام قابلیت شناسایی بهتری نسبت به تیک‌تاک داشته باشد. سال گذشته، گوگل ویژگی جدیدی را برای نمایش نتایج Reddit و تیک‌تاک معرفی کرد. اوایل این هفته، الساندرو پالوزی، مهندس معکوس در ایکس اشاره کرد که اینستاگرام در حال کار بر روی گزینه‌ای به نام «Visibility off Instagram» است تا احتمالاً پست‌ها را به عنوان بخشی از نتایج موتور جستجو نشان دهد.

دیگر خبرها

  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش ایران و اسرائیل؛ این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • بازگشت جنجالی گشت ارشاد به خیابان‌ها در میانه تنش بین ایران و اسرائیل؛  این چه تدبیری است؟ چه کسی دستور داد؟
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!
  • تاثیر فالوور فیک روی پیج‌های فروشگاهی
  • «تردز» در ترکیه تعطیل شد
  • متا در حال آزمایش نوار جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است