Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سیتیزن ها با وجود این ناکامی اطمینان دارد که آینده درخشانی پیش روی تیمش است. 

پپ گواردیولا پس از باخت منچسترسیتی مقابل چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا، از ساختار دفاعی مستحکم حریف تعریف و تمجید کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، چلسی با تک گل نیمه اول کای هاورتس، سیتیزن ها را شکست داد تا دومین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان را جشن بگیرد و به انتظار طولانی مدت گواردیولا برای فتح مجدد این جام، بیافزاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواردیولا در پایان بازی گفت:

نیمه اول بد بود؛ نیمه دوم خیلی بهتر شد ولی در کل روز بدی داشتیم. در مواجهه با توپ های بلند و توپ های دوم به مشکل خوردیم. فصل خارق العاده ای را سپری کردیم. تلاش مان را انجام دادیم ولی نشد. در ادامه تلاش بیشتری خواهیم کرد. بازی نزدیکی بود. برای اولین تجربه ما از فینال خوب بود. ما شجاعت مان را نشان دادیم. می خواهم به حریف بابت این فصل فوق العاده و عملکرد امروزشان تبریک بگویم. ما یک روز به اینجا بر می گردیم. 

گواردیولا افزود: 

من تمام تلاشم را برای انجام بهترین ترکیب انجام دادم. تلاش کردم ترکیبی را انتخاب کنم که با آن برنده بازی شویم؛ همیشه همین طور است. در نیمه اول برای عبور از خطوط به مشکل خوردیم ولی در نیمه دوم از این نظر خیلی بهتر کار کردیم. مقابل ساختار دفاعی چلسی کار آسانی نداشتیم. در نیمه دوم حریف فقط یک بار توانست روی ضد حمله پولیشیچ برای ما خطرساز شود. آن ها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما به خوبی مقابل شان بازی کردیم. در نیمه دوم لایق زدن یک گل بودیم ولی نتوانستیم به آن برسیم. حالا همراه خانواده ام به خانه می روم. مدت هاست که با آن ها وقت نگذرانده ام. پس از آن به باشگاه بر می گردم. قرار است طی سالیان پیش رو بهترین باشگاه دنیا باشیم. 

اخبار داغ 

50 فیلم از رابطه مرد چینی با دختران زیر 18 سال ایرانی قابل توجه پرسپولیسی ها؛ یک معلول مستمری بهزیستی را به حساب باشگاه پرسپولیس ریخت! خوش به حال اسکوچیچ؛ لیگ برتری های تیم ملی دو برابر شدند مهدی طارمی: چلسی شایسته حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا نبود نامزد پیرلو: نامزدم مثل الگری نیست، عزت نفس بالایی دارد! در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا؛ یک فکت به سود چلسی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان نیمه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم