Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد : سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در اولین برنامه تبلیغاتی خود در رادیو اقتصاد اظهار داشت: آنچه من را وادار به حضور در عرصه انتخابات کرد، مشکلات اقتصادی، ناامیدی‌ها و شرایط بازار برای تولید کننده و مصرف کننده بود.
رئیسی گفت: من شاهد برخی نارسایی‌ها مثل پرونده‌های فساد اقتصادی بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه من نمی‌خواهم خدمات و زحماتی که در ادوار مختلف انجام شده است را نادیده بگیرم، گفت: ما ناگزیر به یک تحول هستیم.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات موجود را حاصل بی‌برنامگی و عمل نکردن به برنامه می‌دانم. مسئول دولت باید یک درک صحیح از مشکلات و آماده یک اقدام انقلابی باشد.
رئیسی گفت: در ظرف دهه ۹۰ وضعیت اقتصاد آسیب جدی دیده است. در ۸ سال گذشته قیمت خودرو ۷ برابر، قیمت گوشت ۵ برابر، قیمت مسکن ۷ برابر افزایش پیدا کرده و ارزش پول ملی نیز افت کرده است.
وی با بیان اینکه ما سه برنامه را برای کاهش هزینه‌ها در نظر گرفتیم، گفت: برنامه اول کنترل تورم، دوم تامین مسکن و سوم نظام سلامت.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما باید جلوی خلق پول را بگیریم زیرا نقدینگی سیل بنیان‌کن است. ما طرح داریم که چگونه این نقدینگی را به سمت تولید هدایت کنیم.
رئیسی با تاکید بر اینکه دولت پرهزینه اداره می‌شود، گفت: نرخ تورم باید کاهش پیدا کند. ما معتقدیم امکان کاهش جدی نرخ تورم و گرانی وجود دارد.
وی افزود: ارز ۴۲۰۰ تومانی چقدر وارد سفره مردم شد؟ این میزان ارز به جیب چه کسانی رفته است؟ ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست افراد خاصی به تعداد انگشتان دست، رفته است. البته من تعداد آنهایی که ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیبشان رفته است را دارم. برچسب ها: ارز ۴۲۰۰

منبع: خرداد

کلیدواژه: ارز ۴۲۰۰ ارز ۴۲۰۰ تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

 قیمت کارخانه‌ای جدید پژو پارس با موتور XU۷P (پژو پارس سال) از سوی ایران خودرویی‌ها اعلام شد تا ثبت‌نام کنندگان برای این محصول محبوب در بُهت فرو روند.

آن‌طور که اطلاعیه فروش ایران خودرو برای پژو پارس سال نشان می‌دهد این خودرو از این به بعد با قیمت حدود ۴۴۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. 

مقایسه قیمت جدید کارخانه‌ای پژو پارس سال با قیمت پیشین حکایت از آن دارد که قیمت این خودرو، افزایشی حدود ۵۰ درصد در مبدا را تجربه کرده است.

آبی‌های جاده مخصوص پیش از این هر دستگاه پژو پارس سال را با قیمتی حدود ۲۹۴ میلیون تومان برای متقاضیان فاکتور می‌کردند و به این ترتیب، شاهد آن هستیم که قیمت پژو پارس با موتور XU۷P حول و حوش ۱۵۰ میلیون تومان در کارخانه رشد کرده است. 

هنوز پژو پارس سال مدل ۱۴۰۳ در بازار آفتابی نشده، اما مدل ۱۴۰۲ این خودرو با قیمتی نزدیک به ۶۷۵ میلیون تومان در بازار داد و ستد می‌شود؛ بنابراین قیمت این محصول محبوب ایران خودرو با مدل ۱۴۰۲ به نسبت قیمت کارخانه‌ای آن حدود ۳۸۰ میلیون تومان اختلاف را نشان می‌دهد.

حال فرض کنیم همین اختلاف قیمت کارخانه‌ای و بازار با توجه به قیمت جدید پژو پارس در مبدا رقم بخورد. یعنی فاصله حدود ۴۰۰ میلیون تومانی فعلی میان قیمت کارخانه‌ای و بازاری پژو پارس به قیمت جدید اعلامی این محصول محبوب ایران خودرو اضافه شود؛ بنابراین قیمت پژو پارس سال در بازار می‌تواند تا حوالی ۸۵۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان بالا بیاید.

نباید از یاد برد که قیمت حدود ۹۰۰ میلیون تومانی پژو پارس سال در بازار تنها تحت تاثیر افزایش قیمت کارخانه‌ای این خودرو رقم خورده است و عواملی مانند نرخ ارز یا انتشار اخبار خارج از بازار هنوز تاثیر خود را روی پیش بینی قیمت پژو پارس سال در بازار نگذاشته اند.

با این همه پیش‌بینی می‌شود این قیمت حسابی بازار خودرو را بترساند.

منبع: اقتصادنیوز

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • آمریکا معافیت ونزوئلا از تحریم‌های نفت و گاز را تمدید نخواهد کرد
  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع