Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند شنبه‌شب در نشست با عادل دهدشتی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی افزود: پارس جنوبی یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر است و این منطقه مهم صنعتی نقشی تأثیرگذار در افزایش درآمدهای تامین اجتماعی دارد.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی پارس شمالی بدون شک سهم سازمان یاد شده از منابع درآمدی استان بوشهر افزایش می‌یابد که با چنین شرایطی می‌طلبد زمینه برای افزایش سطح خدمات سازمان تامین اجتماعی در این استان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گراوند ادامه داد: تامین نیروی انسانی و تخصصی بیمارستان و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر باید در اولویت سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد.
وی گفت: تسریع در تکمیل پروژه‌های درمانی یکی از اولویت‌های استان بوشهر است که در این ارتباط زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در این استان افزایش می‌یابد.
گراوند، نقش مهم تامین اجتماعی در عرصه‌های مختلف را برشمرد و گفت: تامین اجتماعی تحول بزرگی در افزایش حقوق و دستمزد کارکنان بویژه بازنشستگان ایجاد کرده که میانگین حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داده‌است.

استاندار بوشهر افراد تحت پوشش تامین اجتماعی را از نظر اقتصادی و معیشتی اقشار متوسط و ضعیف جامعه دانست عنوان کرد: با افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شرایط مالی مطلوب‌تری برای آنان فراهم شده‌است.

گراوند افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را کار بزرگ و ماندگار دانست و تصریح کرد: بخش عمده‌ای از کارکنان جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که این تحول در عرصه حقوق و دستمزد مایه مباهات است.

وی همچنین با اشاره به اینکه انتصاب مدیران بر اساس کارآمدی آنان انجام می‌شود، اظهار داشت: مهمترین ویژگی انتصاب مدیران در حوزه‌های مختلف کارآمدی و خدمت‌گزاری و تحقق مطالبات مردم است.
در این نشست عباس دیری‌ به عنوان مدیرکل تأمین اجتماعی و سید جواد رکاب‏پور به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر معرفی و از خدمات مدیران سابق تجلیل شد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی بوشهر استانداری بوشهر میدان گازی پارس جنوبی عبدالکریم گراوند میدان گازی پارس شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بوشهر استانداری بوشهر سازمان تامین اجتماعی بوشهر استانداری بوشهر میدان گازی پارس جنوبی عبدالکریم گراوند میدان گازی پارس شمالی اخبار کنکور سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ رضایی به نحوه خدمت رسانی مطلوب به مراجعه کنندگان اشاره کرد و گفت: طی سال‌های گذشته سطح درمانی درمانگاه شهدای خرمدره از سطح عمومی به تخصصی ارتقاء داده شد.

وی افزود: همچنین پلی کلینیک حکیم هیدجی و درمانگاه روزبه در مرکز استان نوسازی شد و با حضور شرکای سازمان تأمین اجتماعی مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون خدمات درمانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان ادامه داد: در راستای تقویت نیروی انسانی در حوزه درمان نسبت به جذب ۳۶ پزشک به صورت قراردادی اقدام شد.

رضایی افزود: مدیریت درمان تأمین اجتماعی در راستای ارتقای خدمات درمانی، برای کنترل بیماری های دوران سالمندی اعم از دیابت، فشارخون، بیماری‌های ریوی و سرطان کلینیک‌های غربالگری در واحد‌های تابعه به ویژه برای کانون‌های بازنشستگی و مستمری بگیری اقدام کرده است.

معاون خدمات در مانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان یادآور شد: در ارزیابی سطح رضایتمندی مراجعین از واحد‌های درمانی مدیریت درمان بر اساس اطلاعات ماخوذه از سامانه CRM " سامانه ارتباط مدیریت با مشتری" بیش از ۸۰ درصد مراجعین از مراکز درمانی اعلام رضایت کرده اند.

این مسئول به کشف ۵۲ مورد سرطان (شامل ۲۷ مورد سرطان پستان و ۲۵ مورد سرطان روده بزرگ) در مراحل اولیه اشاره و خاطرنشان کرد: واحد‌های درمانی این مدیریت در بحث غربالگری هم فعال هستند.

به گفته وی، غربالگری انواع سرطان اگر در مراحل اولیه انجام و تشخیص داده شود برای درمان بیمار هم از نظر موفقیت درمانی و هم اقتصادی بسیار مؤثر و مفید است.

دیگر خبرها

  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • افزایش ۱۲ درصدی مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تأمین اجتماعی زنجان
  • مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی زنجان ۱۲ درصد افزایش یافت
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • تامین پایدار آب شرب 2 شهر و 19 روستا با بهره برداری از فاز اول طرح توسعه ای تصفیه خانه آب خوانسار
  • هزینه‌کرد ماهانه ۶۰ میلیارد تومان در تامین درمان ایلام
  • فاز دوم پروژه توسعه بیمارستان کوثر بروجرد آغاز خواهد شد