Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ قائم مقام دبیر جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر شرکت در انتخابات و گزینش خوب و آگاهانه را یک وظیفه همگانی دانست و گفت: در این راستا معیارهای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب کمک شایانی در انتخاب کاندیدای اصلح می‌کند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سیدمحمد طاهرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر مشارکت گسترده در انتخابات را نشانه پشتوانه مردمی نظام دانست و اظهار داشت: نظام مقدس اسلامی براساس جمهوریت برگرفته از روایات، مردم‌سالاری دینی را به جوامع بشری معرفی و نقش مردم در اداره کشور را در چارچوب موازین دینی نمایان کرد، هرچه مشارکت در امور اداره کشور بیشتر باشد نقش مردم در پیشبرد اهداف هر نظامی پررنگ‌تر و با ارزش‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران تقدس از رأی مردم و نظارت ولایت فقیه گرفته است، گفت: این دو اصل اهمیت وابستگی نظام و مردم را پیش از پیش باشکوه می‌کند.

عضو شورای وحدت استان بوشهر با اشاره به شاخص‌ها و معیارهای کاندیداهای اصلح و شایسته تصریح کرد: از ویژگی‌های مهم بیانات رهبر معظم انقلاب عوام فهم این گفتار است، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب به تبعیت رهبر کبیر انقلاب گفتاری همه فهم دارند و عوام جامعه نیز با شنیدن بیانات معظم‌له موضوعات مورد دغدغه رهبر معظم انقلاب را درک و با بصیرت آنها را اجرا می‌کنند.

مسئول کمیته جوانان و دانشجویان شورای وحدت استان بوشهر بیان کرد: توجه به نقش مفسران، اساتید دانشگاه، رسانه‌ها و صاحبان تریبون در گسترش منظومه فکری مقام معظم رهبری و امام راحل غیر قابل انکار است، گرچه این تفسیر باید در تمام طول سال انجام گیرد اما در ایام انتخابات با توجه به دقت نظر بیشتر مردم به مسائل سیاسی و پیگیری موشکافانه به رویکرد جریانات سیاسی این مهم ملموس‌تر و واجب‌تر است.

قائم مقام جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مقام معظم رهبری، در مناسبت‌های مختلف، مردم را نسبت به دقت در انتخاب کاندیداهای توجه داده‌اند گفت: برای هر شخصی که یک‌بار در رأی‌گیری‌های گذشته شرکت کرده باشد این موضوع قابل لمس است که انتخابی شایسته داشته‌ام یا اشتباه، وعده‌های داده شده از سوی نامزدان محقق شده است یا خیر؟ صداقت در گفتار و رفتار داشته‌اند یا خیر؟ و در این راستا در بسیاری از موارد مردم بهترین داور در عملکرد دولت‌ها و نمایندگان بوده‌اند، لکن به علت جریان‌شناسی ایام انتخابات و موج‌رانی برخی جریان‌های شبهه‌دار و برانگیخته کردن احساسات عوام و فریب خواص کم‌بصیرت با سفسطه‌های سیاسی و اجتماعی برخی انتخابات‌ها را مهندسی و ذهن مردم را به بازی گرفتند و نتایج این روند نامبارک انتخاب افرادی با عملکرد ضعیف و در رأس کار قرار گرفتن افرادی نالایق یا کم‌لایق در مهمترین پست‌های حکومتی شد.

طاهرزاده تأکید کرد: تذکرات رهبر معظم انقلاب در باب انتخاب اصلح و دقت نظر در شناسایی عالمانه کاندیداها سبب می‌شود که درصد خطا کاهش یابد و فرد اصلح از کاندیداها با رأی اکثریت بر مسند دولت و وکالت امت تکیه بزند.

عضو شورای وحدت استان بوشهر، شرکت در انتخابات و گزینش خوب و آگاهانه را یک وظیفه دانست و بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران امام راحل و پس از آن رهبر معظم انقلاب معیارهای اصلی و با اهمیت را بارها و به طرق مختلف در زمان‌های گوناگون بیان کرده‌اند و شاید تدوین سند راهبردی در این زمینه با عنوان معیارهای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب کمک شایانی در این تشخیص برای جوانان و آحاد ملت باشد.

وی دولت جوان و حزب‌الله را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: دولت جوان یعنی دولتی که تمام تمرکز و توان خود را در راه پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی می‌گذارد، تنبلی و کسالت در گفتار و رفتار ندارد و مجاهدت در این مسیر را وظیفه شرعی و عقلی و اجتماعی خود می‌داند و برای دستیابی به این مهم از تمام ظرفیت‌های دینی و اجتماعی بهره و از همه ظرفیت‌های جامعه و فرهیختگان با تجربه مشاوره می‌گیرد و منویات امام راحل و رهبر معظم انقلاب را با تعهد و تخصص و علم روز پیاده می‌کند.

قائم مقام جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر، در پاسخ به این سئوال که عملکرد برخی رؤسا جمهور در طول 4 دهه گذشته برای این دوره از انتخابات مهمترین اصل مدنظر برای مردم چه باید باشد؟ گفت: متأسفانه در دوره‌های گذشته فرصت سوزی‌های فراوانی در زمینه ساختارهای زیربنایی شکل گرفت و اقتصاد کشور که بنیان بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی ، علمی، نظامی و سیاسی است تحت‌الشعاع این اصل قرار گرفت و عقب ماند، به نظر می‌رسد راهبردی‌ترین سیاست برای رئیس جمهور بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب معیشت و اقتصاد مردم است که باید عالمانه و مجاهدانه در این جبهه سخت پیروز شد.

عضو شورای وحدت استان بوشهر با بیان اینکه قطعاً اقتصاد پشتوانه همه مسائل کشور است خاطر نشان کرد: در تاریخ اسلام پیامبر عظیم‌الشأن به پشتوانه ثروت حضرت خدیجه (س) توانست دین را تشریح و تبلیغ کند، اما در هیچ کجا شاهد نیستیم که به سبب مسائل و مشکلات اقتصادی سیاست‌های کلی اسلام و انقلاب و عزت و شوکت نظام اسلامی زیر سوال رفته و یا مورد مذاکره قرار گرفته باشد، این موضوع که تحریم‌ها هیچ اثری در کشور نداشته است یعنی در عزم و اراده و ایمان نظام اثری نکرده است وگرنه که فشارهای اقتصادی قابل لمس و رفع آنها بر همگان لازم و واجب است.

انتخابات 1400| "شور و شعور" انتخاباتی در جنوب ایران/ بوشهری‌ها از "انتخاب اصلح" برای قرن جدید می‌گویند + فیلمانتخابات 1400| دولت انقلابی با شعار دولت مردمی؛ ایران قوی در جمهوری اسلامی استقرار پیدا می‌کندانتخابات 1400| تداوم قدرت نمایی ایران اسلامی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات محقق می‌شود

طاهرزاده، سیاست عزتمندانه و مقتدرانه را نیازمند لوازم و مبانی مهمی از جمله ایمان راسخ و توکل بر خدا و داشتن پایه‌های اقتصادی سیاسی و اجتماعی محکم دانست و افزود: این موارد قابل مذاکره نیست، ضعف اقتصادی نباید ما را در مواجهه با دشمنان قسم خورده و مستکبران عالم سست و ضعیف کند بلکه باید با اهمیت دانستن این جبهه همانند جبهه رزم مجاهدانه  تلاش کرد تا ان‌شاالله با عبور از این شیب تاریخی به سر منزل مقصود برسیم.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای وحدت استان بوشهر رهبر معظم انقلاب استان بوشهر قائم مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

آفتاب‌‌نیوز :

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، حدود ۳ هزار نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از محور‌های مهم بیانات رهبری به شرح ذیل است:

-رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

- تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

- هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند.

- معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

- یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

- تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

- ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند