Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-29@07:44:35 GMT

فردا شب یارانه معیشتی خرداد واریز می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۷۹۵۴

فردا شب یارانه معیشتی خرداد واریز می‌شود

فردا سومین‌ یارانه معیشتی سال ۱۴۰۰به حساب سرپرستان خانوار واجد شرایط واریز می‌شود.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از تسنیم، طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، نوزدهمین مرحله یارانه معیشتی مربوط به خرداد ماه سال جاری فردا دوشنبه مورخ 1400/02/10 راس ساعت 24:00 به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود .

همانند دوره های قبل، خانواده های یک نفره 55 هزار تومان، خانواده های دو نفره 103 هزار تومان، خانواده های سه نفره 138 هزار تومان، خانواده های چهار نفره 172 هزار تومان و خانواده های پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان یارانه معیشتی دریافت خواهند نمود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است ششمین قسط از پرداخت دومین مرحله وام یک میلیون تومانی کرونایی از حساب سرپرستان خانوارهایی که این وام را دریافت نموده اند کسر خواهد شد .

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: یارانه معیشتی سرپرست خانوار پول نیوز کرونا اقساط وام یارانه معیشتی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۷۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد مازندران، گفت: ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان مازندران توزیع شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، میثم معافی، اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون 22 هزار بسته معیشتی به ارزش 9 میلیارد تومان میان نیازمندان مازندران توزیع شده است.

وی با اشاره به کمک خیرین و مشارکت مردمی در تهیه بسته‌های معیشتی افزود: توزیع بسته‌های معیشتی کمیته امداد میان خانواده های مددجو کمیته امداد استمرار دارد.

معافی همچنین تصریح کرد: سال گذشته  100 هزار سرپرست خانواده کمیته امداد در کشور با کمک کمیته امداد و دریافت وام 150 میلیون تومانی اشتغال به خودکفایی رسیدند که در مازندران 4 هزار سرپرست خانواده آموزش‌های مهارتی دیدند و به توانمندی اقتصادی رسیدند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران بیان کرد: توانمندسازی 23 هزار سرپرست خانواده در طرح مهارت افزایی، کارآفرینی و آموزشی را داریم که با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی در آینده نزدیک استقلال اقتصادی را برایشان به همراه دارد.

وی گفت: تاکنون جذب هزار و صد میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط اداره کل کمیته امداد را داشتیم که بیش از 70 درصد این تسهیلات به جوانان جویای کار غیر مددجو امداد اختصاص یافت.

معافی افزود: متقاضیان جوان جویای کار دهک یک تا 5 می‌توانند با مراجعه به سایت (حیات) ثبت نام کرده و از تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان
  • اهدای هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌معیشتی بین خانواده زندانیان کرمان
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی در کرمان
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های ایتام و محسنین بندرعباسی
  • نجات خانواده چهار نفره از سیل در نطنز (فیلم)
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه مردمی در کرمان
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان