Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:18:13 GMT

نقش مهم ثبت احوال در سلامت انتخابات

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۶۸۲۸۸

نقش مهم ثبت احوال در سلامت انتخابات

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حمیدرضا ملک حسینی، فرماندار آزادشهر در جلسه‌ای با مدیرکل ثبت احوال گلستان گفت: با توجه به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، ثبت به موقع وقایع حیاتی و احصای نرخ بازه رشد جمعیت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

او ادامه داد: همچنین داشتن آمار و اطلاعات از وضعیت جامعه بر اساس وقایع چهارگانه ازدواج، فوت، طلاق و موالید در شناسایی بهتر شرایط اجتماعی و برنامه ریزی‌های کلان حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار و رئیس مرکز حوزه انتخابیه آزادشهر با اشاره به جایگاه و نقش ثبت احوال به خصوص در انتخابات، خواستار مساعدت در ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر با اعضای هیات اجرایی شد تا شاهد انتخاباتی پرشور و حماسه حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد باشیم.

حمیدرضا مطیع مدیرکل ثبت احوال گلستان نیز در این جلسه، نقش این سازمان در روند برنامه ریزی‌های کشور به خصوص انتخابات را مهم دانست و گفت: فعالیت در مجموعه ثبت احوال بسیار حساس بوده و کارکنان این مجموعه، نهایت تلاش و دقت خود را برای خدمت رسانی و جلب رضایت مردم می‌کنند.

او همچنین خواستار همکاری هر چه بیشتر دهیاران منطقه، جهت ثبت به موقع وقایع حیاتی شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه

رضا تحویلیان، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه  در خصوص خدمات پوشش بیمه سلامت برای درمان ناباروری، گفت : در راستای جوانی جمعیت و تشویق زوجین به فرزندآوری بیمه سلامت بسیاری از هزینه‌های ناباروری را متقبل شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ مرکز ناباروری طرف قرارداد در کرمانشاه، تصریح کرد: در مراکز درمان نازایی بیمارستان معتضدی و جهاد دانشگاهی بیش از ۹۰ درصد هزینه‌ها را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان خبر داد و گفت: این زوجین طی سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۵۹ بار به مراکز درمانی ناباروری مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به هزینه ۱۲ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومانی بیمه سلامت برای زوج‌های نابارور استان طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: زوجینی که یک‌سال از ازدواج یا از تمایل بارداری گذشته و باردار نشده می‌توانند به مراکز زیرپوشش بیمه سلامت کرمانشاه مراجعه کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • ۱۸ هزار و ۳۹۸ واقعه ولادت در قم به ثبت رسید
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان