Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کورش نیک طبع صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح شیوه فعالیت ستادهای انتخاباتی کاندیداها در شهرستان رودان بیان داشت: کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان رودان برای برگزاری تبلیغات محیطی و برپایی هرگونه مراسمی ملزم به رعایت آیین نامه ستاد انتخابات کشور در این خصوص هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس کاندیدا باید یک نسخه از کلیه آثار تبلیغاتی را قبل از تکثیر و انتشار در سطح شهرستان به هیات اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان ارایه کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رودان تصریح کرد: برگزاری هرگونه سخنرانی عمومی منوط به اعلام جزییات کامل برنامه به هیات اجرایی و ستاد انتخابات طی ۴۸ ساعت قبل از برنامه پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: سخنرانی های عمومی صرفاً در مکانهای تصویب شده در کمیته امنیت انتخابات و شورای تامین شهرستان و با برقراری الزامات انتظامات مجوز خواهند کرد.

نیک طبع خاطر نشان کرد: از برگزاری هرگونه مراسم استقبال از کاندیدا و تشکیل کاروان تبلیغاتی چه انسانی و چه خودرویی باید خودداری شود.

وی تاکید کرد: برگزاری هرگونه مراسم و تجمع انتخاباتی در فضاهای سربسته نظیر مساجد، حسینیه ها، زیارتگاه ها، مدارس و سالن های ورزشی و هنری خارج از مکان های تعیین شده ممنوع است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رودان اظهار داشت: برگزاری مراسم و تجمع انتخاباتی در فضای باز نیز منوط به رعایت فاصله گذاری اجتماعی مناسب، رعایت سقف شرکت کنندگان به میزان ۳۰ درصد ظرفیت، الزام کلیه شرکت کنندگان و برگزار کنندگان با استفاده از ماسک، الزام به عدم تجمع در قبل و بعد از پایان مراسم در کنار درب ورودی و خروجی و برگزاری مراسم به میزان ۲ ساعت است.

وی با اشاره به اینکه در صورت ضرورت تشکیل جلسات داخلی ستاد در فضای بسته ستاد رعایت کامل مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا با توجه به رنگ بندی شهرستان الزامی است گفت: در وضعیت قرمز حداکثری ۱۵ نفر، وضعیت نارنجی حداکثر ۲۰ نفر، وضعیت زرد نیز حداکثر ۳۰ نفر محور حضور خواهند داشت.

نیک طبع به کاندیدا خاطر نشان کرد: در صورت تمایل به معرفی نمایندگان خود در شعب اخذ رای تا ۵ روز قبل از شروع فرایند اخذ رای نسبت به معرفی افراد مورد نظر خود اقدام کنند.

کد خبر 5223482

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 ستاد انتخابات استان هرمزگان انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان چالش شفافیت واکسن کرونا شیراز اردبیل مجلس شورای اسلامی انتخابات شورای شهر و روستا شهرستان رودان ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر چهارشنبه در نشست مسؤولان دشتستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ترویج اخلاق اسلامی و شیوه زندگی محمدی (ص) و فرهنگ‌سازی بر اساس باورهای دینی و قرآن کریم از مهم‌ترین حوزه‌های کاری سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، قوانین جامعه بر اساس ارزش‌های انسانی و اسلامی تصویب شد و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ دینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه اهتمام به مقوله فرهنگ و نهادینه کردن اخلاق اسلامی در جامعه از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات در سطح فردی، خانواده‌، اجتماعی و بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه ناشی از دور شدن انسان از فضائل اخلاقی و انسانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی سعی دارد با بهره جستن از ارزش‌های والای اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های دینی و دستورات حیات بخش معنوی و متعالی دین مقدس اسلام، شرایط فرهنگی مطلوبی را برای جامعه پدید آورد.

وحیدی افزود: اداره تبلیغات اسلامی دشتستان برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال انجام داده که امیدواریم با کیفیت اجرایی شود.

وی از برپایی ویژه‌برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در تمام شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

کد خبر 6063652

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم لیالی قدر در ۲۰۰ مسجد و هیئت مذهبی شهرستان قائنات
  • برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها در شهرستان سیمرغ + تصاویر
  • برگزاری آیین شب‌های قدر در ۱۴۰۰ مسجد لرستان
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!