Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز یکشنبه در آیین تجلیل از بانوان مدال آور ورزش دوو میدانی استان اردبیل افزود: شیوع کرونا از سال گذشته در مسیر ورزش خلل ایجاد کرده و اکنون عدم تحرک کافی و تغذیه نامناسب  بسیاری را  دچار اضافه وزن و مستعد بیماری کرده است .

وی بیان کرد: ورزش همگانی، تحرک و نرمش‌های سبک حتی در منازل می تواند به سلامت افراد کمک کرده و مانع از خموشی و بی تحرکی افراد از جمله میانسالان و سالمندان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار اردبیل فرهنگ‌سازی برای ورزش همگانی در جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: در سایه فرهنگ سازی، ورزش باید به عنوان فرهنگ در باور مردم گنجانده شود.

بهنامجو با اشاره به رشته دو و میدانی به عنوان رشته پایه و مادر ورزش‌ها بر توجه و توسعه آن تاکید کرد و تکمیل و بهره برداری از سالن دوو میدانی ورزشگاه علی دایی در سال گدشته را ظرفیتی مهم برای این حوزه برشمرد.

وی ضمن تقدیر از قهرمانان ورزشی و مدال آور رشته دومیدانی بانوان ، افزود: ورزشکاران این رشته با استفاده مناسب از تجهیزات و امکانات موجود توانستند برای استان و کشور افتخار آفرین باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این آیین گفت: استان ظرفیت های مختلفی در زمینه ورزش قهرمانی دارد که با برنامه‌ریزی مطلوب می توان دستاوردهای خوبی در این خصوص داشت.

سجاد انوشیروانی به بهره برداری از سالن دو میدانی در سال گذشته اشاره کرد و این اقدام را حمایتی مناسب برای انگیزه دادن به ورزشکاران این رشته عنوان کرد.

وی افزود: سرمایه گذاری در ورزش خصوصا ورزش بانوان می تواند نتایج خوبی در زمینه کسب مدال های جهانی داشته باشد.

در این آیین از بانوان مدال آور رشته دو میدانی در سطح ملی و جهانی تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، بانوان دو و میدانی کار استان اردبیل در اولین دوره مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام امام رضا (ع) در سال 1400 توانستند توسط ژاله کاردان در رشته پرتاب دیسک با رکورد ۴۸.۷۷ متر مدال طلا، مینا حسینی در رشته پرش ارتفاع با رکورد ۱.۶۰ متر مدال نقره و  حدیث احمدی با رکورد ۱۲.۰۸ متر مدال برنز رشته پرش سه گام را از آن خود کند.

تیم شایسته دختران اردبیل در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی بزرگسالان کشور نیز با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز و دو مقام پنجمی توسط  نسترن امیری مهر طلای پرتاب نیزه،  حدیث احمدی  طلای پرش سه گام،  مینا حسینی مدال نقره پرش ارتفاع، مهسا کارگرمدال برنز پرش ارتفاع ، میترا پیراسته مقام پنجم سه گام و مهسا آقا غفاری  رتبه پنجم ۱۵۰۰متر برای اولین بار در تاریخ دو و میدانی اردبیل در مکان چهارم ایستاد. 

برچسب‌ها استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی معاونت توسعه ورزش بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی استان اردبیل وزارت ورزش و جوانان دوومیدانی معاونت توسعه ورزش بانوان اخبار کنکور استان اردبیل دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۸۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما ،مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح امروز  در شهر جیاینگ یکن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکار‌های زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکار‌ها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیاز‌های ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو (۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.

در این پیکار‌ها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

دیگر خبرها

  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • غربالگری ۸۰۰ هزار نفر در استان اردبیل