Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحیدری روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:بر اساس شاخص جمعیتی و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لحاظ کردن شرایط خاص کرونا ۱۱۰ صندوق اخذ رای در شهرستان خرمشهر پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی برگزاری انتخابات الکترونیکی در خرمشهر گفت: در دوره های گذشته انتخابات خرمشهر به عنوان پایلوت انتخابات الکترونیکی انتخاب شده بود اما در این دوره تصمیم بر برگزاری انتخابات الکترونیک در مراکز استان‌ها و کلان شهرها است و برای خرمشهر هنوز تصمیمی در این زمینه از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری برگزاری انتخابات رقابتی سالم همراه با امنیت را یکی از اهداف متولیان امر برگزاری آن دانست و گفت: به همه نامزده‌های انتخابات شهر و روستا و ستادهای انتخابات ریاست جمهوری و دست اندرکاران انتخابات تاکید شده که قانونمند حرکت کنند و هیات اجرایی، هیات نظارت، بازرسان و عوامل اجرایی دست اندرکار در انتخابات جز به اجرای قانون نباید به چیز دیگری فکر کنند.

وی افزود: امانت‌داری در انتخابات شرط لازم و کافی قانون گرایی و اجرای قانون است و قطعا در هر شهرستان جریان‌های موافق و مخالف وجود دارد به ویژه در انتخابات شوراها مسایل خویشاوندی، طایفه ای وجود دارد و امیدواریم انتخابات سالمی برگزار کنیم.

فرماندار خرمشهر در ادامه بیان کرد: نباید فضای انتخابات هیجانی و احساسی شود بلکه باید تعقل گرانه باشد و مردم بر اساس عقل و منطق آینده و دوراندیشی در پای صندوق‌های رای حضار شوند و باورشان این باشد هر رای در سرنوشت کشور تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه مردم جریان انتخابات را هدایت می کنند گفت: ۱۸۴ نفر برای ورود به شوراهای  خرمشهرثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۳۸ نفر داوطلب تایید صلاحیت شدند و پیش‌بینی می شود با تایید چند نفر دیگر تعداد داوطلبان به ۱۴۵ نفر برسد.

حیدری اظهار داشت: ۱۴۰ نفر برای انتخابات  روستاهای این شهرستان داوطلب شدند که هر کدام از این داوطلبان ایل، طایفه و حموله دارند که این امر مشارکت گسترده ای را در انتخابات رقم خواهد زد. 

وی ادامه داد: باید امید و اعتماد در مردم تقویت  کرد تا موجب مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو  شود.

به گزارش ایرنا ۱۱۰ صندوق اخذ رای برای ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات  ریاست جمهوری در شهرستان خرمشهر پیش بینی شده است.

۲۸ خرداد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرمشهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرمشهر شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرمشهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۶۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ویکتور اوربان» نخست وزیر مجارستان با اشاره به اینکه توقف و به‌حاشیه‌بردن هواداران تداوم جنگ در اوکراین لازم و ضروری است اعلام کرد که «در صورت پیروزی طرفداران صلح، نه هواداران جنگ در انتخابات ژوئن پارلمان اروپا و انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر، درگیری‌ها در اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد.

اوربان معتقد است که اگر طرفداران صلح در انتخابات پارلمان اروپا پیروز شوند «تصمیمات نظامی در اروپا می تواند کند شود، متوقف شود یا حتی لغو شود.»

وی جو بایدن، رییس‌جمهور کنونی آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را «نامزد جنگطلب» و دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین آمریکا و نامزد نهایی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری را «نامزد صلح‌طلب» توصیف کرد و دراین‌باره گفت: انتخابات دیگری در آمریکا برگزار می شود که یک نامزد طرفدار جنگ و دیگری طرفدار صلح است. اگر نامزد صلح‌طلب پیروز شود، ما از آمریکا حمایت دریافت خواهیم کرد.

نخست‌وزیر مجارستان در پایان گفت: بنابراین پس از این دو انتخابات، اگر همه چیز به خوبی پیش برود و خدا به ما کمک کند، آنگاه رهبران سیاسی که طرفدار صلح هستند، می‌توانند در اروپا و آمریکا قدرت را به دست بگیرند و سپس می‌توانیم جنگ را تا پایان سال پایان دهیم.

کد خبر 6086324

دیگر خبرها

  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی