Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان مازندران اعلام کرد: هیأتی از کارکنان و روسای زندان‌های استان خراسان شمالی با هدف تعامل و هم فکری و استفاده از تجربیات همدیگر در تحقق اهداف سازمانی از زندان‌های مازندران بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی الله صابری معاون اداری مالی و جهانبخش عباسی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان خراسان شمالی در راس هیأتی از زندان‌های بابل، ساری، ندامتگاه محکومین مواد مخدر و کانون اصلاح و تربیت بازدید کردند.

عباسی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های استان خراسان شمالی در حاشیه این بازدید‌ها هدف از این اقدام را دیدار با همکاران پرتلاش در مازندران و استفاده از تجربیات مدیران و روسای زندان‌های این استان عنوان کرد.

او گفت: کارکنان کلیه زندان‌های کشور دارای تجارب و نظریات ارزشمندی در حوزه زندانبانی هستند که باید به یکدیگر انتقال دهند.

معاون سلامت اداره کل زندان‌های خراسان شمالی به مسئله اشتغال به عنوان یکی از موفقیت‌های بزرگ زندان‌های مازندران اشاره کرد و افزود: اینکه با تلاش و مجاهدت‌های بی دریغ رتبه اشتغال زندان‌های این استان در بین زندان‌های کشور به جایگاه چهارمی ارتقا پیدا می‌کند، قطعاً ریشه در برنامه ریزی دقیق و کارشناسی دارد که طی همین بازدید‌ها سعی می‌کنیم از نوع برنامه ریزی و اجرای آن در استان خراسان شمالی الگو سازی کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندان های مازندران کانون اصلاح و تربیت استان خراسان شمالی اداره کل زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد

معاون امور استان‌ها کنگره شهدای غریب در اسارت از تدوین شیوه‌نامه این کنگره خبر داد و گفت: ۱۰۸۰ شهید غریب در کشور شناسایی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی هوشیار امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در ستاد کنگره شهدای غریب در اسارت خراسان شمالی اظهار کرد: خراسان شمالی در برگزاری کنگره استانی شهدای غریب آمادگی داشته و این مراسم تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: از تعداد ۱۷۰۰ اسم که احتمال شهادت آن‌ها در اسارت وجود داشت، ۱۰۸۰ شهید غریب اسارت در کشور شناسایی و ثبت شده‌اند.

معاون امور استان‌های کنگره یادواره شهدای غریب کشور با بیان اینکه شهدای اسارت در مظلومیت به شهادت رسیده‌اند، خاطرنشان کرد: این کنگره با دستور مستقیم رئیس جمهور آغاز شده است لذا بنا داریم کنگره‌ای در حد اجلاسیه در تهران را برگزار کنیم و در استان‌ها هم یادواره استانی تعریف شده است.

هوشیار از تهیه شیوه نامه مدون و خاص برای برگزاری یادواره یاد کرد و گفت: این کنگره دو سالانه است و شناسایی این شهدا و معرفی به جامعه حتی در سطوح بین المللی هدف و رسالت اصلی ماست.

وی گفت: ۲۱ پیشنهاد در شیوه نامه اجرایی درج شده است که بر اساس اقتضائات استان‌ها می‌تواند این بندها کاهش یا افزایش پیدا کند.

معاون امور استان‌های کنگره یادواره شهدای غریب کشور افزود: چاپ کتاب شهدای غریب از هر استان نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 746961

دیگر خبرها

  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • نود متقاضی خانواده دارای سه فرزند در شیروان، زمین دریافت می‌کنند
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • استقبال اژه‌ای از بازدید نمایندگان از زندان‌ها
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • پیگیری قضایی محیط زیست مازندران از قاچاقچی حیات وحش در فضای مجازی
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی