Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس منطقه ۲۵  پلیس راهور تهران از برخورد و ورود گاردریل به اتاقک و بدنه پژو تاکسی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ اسماعیل احسان‌پور با اعلام خبر تصادف شدید پژو تاکسی با گاردیل، در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 9 صبح امروز در پی رصد دوربینهای کنترل ترافیک در محدوده‌های معابر تهران و رؤیت برخورد شدید  تاکسی پژو با گاردریلهای بزرگراه امام علی (ع)، بلافاصله گشت تصادفات منطقه 25 پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس منطقه 25 پلیس راهور تهران افزود: با حضور مأموران در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه تاکسی پژو به علت سرعت و عدم توجه به جلو، به شدت با  گاردریلهای میانی بزرگراه امام علی (ع)  برخورد کرده که این گاردریلها به بدنه و اتاقک این پژو وارد و باعث بروز خسارات شدیدی به این تکسی شده بود.

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در پی این حادثه گفت: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه، راننده پژو توسط نیروهای اورژانس  به نزدیکترین محل درمانی منتقل شد.

احسان‌پور از رانندگان خواست، حین رانندگی تمام حواس خود را به جلو بسپارید، با سرعت مطمئن حرکت کرده از اقداماتی که باعث حواس‌پرتی می‌شود، خودداری کنند.

تصادف مرگبار پرشیا با تیر چراغ برق در بزرگراه آبشناسان+ فیلم و تصاویر2 تصادف خونین در بیجار 3 کشته و 7 زخمی برجای گذاشت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران اورژانس حوادث راهور آتش نشانی تهران اورژانس حوادث راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی از مهر و محبت ایرانیان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نجات راننده تاکسی از چاقوکش توسط پلیس (فیلم) وقتی بستن کمربند جان راننده تاکسی را نجات می‌دهد! (فیلم) راننده تاکسی با وجدان کیف 5 میلیاردی را به صاحبش بازگرداند (فیلم)

دیگر خبرها

  • روایتی از مهر و محبت ایرانیان (فیلم)
  • تعقیب و گریز پلیس در تهران به دنبال خلافکار / بزرگراه را بر عکس می‌رود ( فیلم )
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) + تصاویر
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • افزایش احتمال وقوع تصادف در معابر خلوت تهران
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند
  • تمهیدات ویژه ترافیکی برای محفل قرآنی امام حسنی‌ها اعلام شد
  • بی‌احتیاطی راننده کامیون، جان شهروند بجنوردی را گرفت