Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری اردوی تیم ملی ایران در جزیره کیش، تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال به امضا رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مراسم امضای تفاهم‌نامه میان سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال صبح امروز (یکشنبه) در مرکز همایش‌های منطقه آزاد کیش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم جعفر آهنگران، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال حضور داشتند و تفاهم‌نامه میان آنها به امضا رسید.

جعفر آهنگران در این مراسم گفت: در 8 - 7 سال گذشته 43 هزار متر مربع فضای ورزشی در جزیره را ارتقا دادیم. سرانه ورزشی در جزیره کیش 11 متر برای هر نفر است که 11 برابر کل کشور و 4 برابر میزان جهانی است‌. 23 مسابقه بین‌المللی و 48 مسابقه ملی را میزبانی کردیم و اگر کرونا نبود افزایش پیدا می‌کرد. همچنین میزبان تفریحات و ورزش‌های آبی نیز هستیم که 95 درصد فعالیت‌های غواصی کشور نیز در جزیره کیش برگزار می‌شود و سالیانه 1.5 میلیون نفر در جزیره کیش فعالیت غواصی یا در این زمینه آموزش می‌بینند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: 8 آذر 1376 هیچ وقت فراموش شدنی نیست که بعد از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی شور و هیجان بالایی در کشور رقم خورد و اطمینان داریم با تلاش فدراسیون فوتبال صعود به جام جهانی 2022 نیز رقم خواهد خورد. می‌خواهیم در این راه همراه فدراسیون فوتبال باشیم و از امروز روابط‌مان را توسعه خواهیم داد و دربست در اختیار فدراسیون فوتبال هستیم که مشارکت خوبی داشته باشیم.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال ایران نیز در صحبت‌های خود در این مراسم اظهار داشت: از سازمان منطقه آزاد کیش تشکر می‌کنیم که در این شرایط سخت و حساس از تیم ملی حمایت مشتاقانه‌ای داشتند و در این راه با برنامه‌ریزی و حمایت در کنار فدراسیون فوتبال بودند.

وی ادامه داد: راهبرد و هدف ما در فدراسیون فوتبال توسعه است و با مشکلاتی که فدراسیون فوتبال داشت، سعی داریم این راهبرد توسعه را دنبال کنیم. یکی از موارد توسعه و برنامه ما کمپ تیم‌های ملی است. به طور مرتب باید با تیم‌های منطقه بازی دوستانه یا رسمی داشته باشیم و داشتن اردو و کمپ در جزیره کیش یکی از اهداف ماست. امیدوارم با این تفاهم نامه به قراردادی واقعی برسیم تا تیم‌های ملی آقایان و بانوان در کیش اردوهای خود را برپا کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ثروت یک شبه پدیدار نمی‌شود، گفت: توسعه نیز به سرعت حاصل نمی‌شود و امری زمان‌بر است. نگاهی ملی داریم که انسجام ملی را رقم می‌زند. ما در فدراسیون فوتبال نگاهی وحدت بخش داریم و امیدواریم از ظرفیت منطقه آزاد کیش استفاده کنیم. برای توسعه و برپایی کمپ تیم ملی، فقط جزیره کیش مدنظر ما نیست و سایر مناطق کشور را در نظر داریم که در برنامه استعدادیابی ما نیز جای دارند.

عزیزی خادم یادآور شد: امیدوارم تیم ملی از این مرحله سربلند خارج شود. اعتبار و اعتلای تیم ملی به موفقیت تیم ملی گره خورده و امروز ما به این واسطه در جزیره کیش دور هم جمع شدیم. همه برای تیم ملی تلاش می‌کنند و خوشحال هستند. امیدوارم سال آینده در این روزها کمپ مدرن شده و بازسازی شده تیم ملی را در اختیار داشته باشیم و خود را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم.

محمدمهدی فروردین، نماینده و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و همچنین احسان قاضی‌زاده هاشمی از دیگر نمایندگان مجلس در این مراسم حضور داشتند.

فروردین در این مراسم ضمن صحبت درباره پتانسیل ورزش در کشور، به برگزاری اردوی تیم ملی در جزیره کیش اشاره و در این رابطه از سازمان منطقه آزاد کیش تشکر کرد. این نماینده مجلس همچنین گرفتن میزبانی دیدارهای انتخابی جام جهانی از ایران و اعطای آن به بحرین را اجحافی در حق فوتبال ایران دانست و ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران با وجود این شرایط از گروه خود صعود کند. فروردین همچنین امضای تفاهم‌نامه میان سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال را به سود ورزش و فوتبال کشور دانست.

احسان قاضی‌زاده هاشمی، دیگر نماینده مجلسی که در جلسه حضور داشت علت حضورش در جزیره کیش را حمایت از تیم ملی پیش از سفر به بحرین اعلام کرد و همچنین میزبانی بحرین در دیدارهای انتخابی جام جهانی را ضربه‌ای بزرگ دانست. وی همچنین کمک به پشتیبانی فدراسیون فوتبال و تیم ملی را دیگر هدف خود از این سفر اعلام کرد و نگاهی هم به شرایط صعود تیم ملی فوتبال ایران از گروهش با توجه به کناره گیری کره‌شمالی داشت. قاضی‌زاده هاشمی همچنین ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال از گروه خود صعود کند تا به محض بازگشت جشنی با حضور اعضای تیم ملی برگزار شود.

سفر سلطانی‌فر به کیش برای بازدید از تمرینات تیم ملی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی شهاب الدین عزیزی خادم تیم ملی منطقه آزاد کیش و فدراسیون فوتبال سازمان منطقه آزاد کیش تیم ملی فوتبال فوتبال ایران جزیره کیش عزیزی خادم تفاهم نامه جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا

محمدرضا سلامی ریک در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ و حراست از تنوع زیستی، نظارت و کنترل بر ورود و خروج حیات وحش و شکار و صید غیر مجاز در سطح مناطق تحت مدیریت و در جهت همکاری و هماهنگی و استفاده مطلوب و مؤثر از نیروها، طی جلسه‌ای با جانشین ناوگروه شناوری و فرمانده گروهان مرزی آستارا تفاهم نامه همکاری ۲ جانبه تنظیم و به امضا طرفین رسید.

وی افزود: تا بر اساس مفاد این تفاهم نامه اقدامات مشارکتی لازم جهت حفظ و حراست از مناطق، برخورد با قاچاقچیان انفال و متخلفان زیست محیطی انجام می‌گیرد.

سلامی ریک ضمن قدردانی از همکاری‌های مرزبانی شهرستان آستارا طی سال گذشته در برخورد با متخلفان زیست محیطی گفت: با توافقات صورت گرفته در این جلسه از عوامل مجموعه مرزبانی درخواست شد در صورت مشاهده و وجود هر گونه آلودگی‌های زیست محیطی در حوزه‌های آب، خاک و هوا، تخریب و شکار و صید موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن به محیط زیست اطلاع دهند تا اقدامات لازم برای جلوگیری از این تخلفات به عمل آید.

کد خبر 6064557

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای میزبانی بیشتر مسابقات بین‌المللی تلاش می‌کنیم
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • تاثیر چمن مصنوعی ترکمنستان بر روی بازی/ بعید می‌دانم شاهد جوانگرایی در تیم ملی باشیم