Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: اکنون کلیه دروس ما به صورت مجازی در حال برگزاری است؛ به طوری که طی سال‌های گذشته تعداد ۲۹ هزار کلاس آنلاین را برگزار کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی صدوقی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پانزدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با محوریت آموزش مجازی و نکوداشت استاد محمد غفرانی گفت: دانشگاه شهید بهشتی نیز مانند سایر دانشگاه‌ها از اسفند ۹۸ که به دلیل شیوع ویروس کرونا با تعطیلی روبه رو شد، به مدت دو هفته با وقفه آموزشی مواجه شد پس از آن به ایجاد زیرساخت‌ها پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: اکنون کلیه دروس ما به صورت مجازی در حال برگزاری هستند و خوشبختانه اکنون ما به سرعت به اوج خود رسیده ایم؛ به طوری که طی سال‌های گذشته تعداد ۲۹ هزار کلاس آنلاین را برگزار کرده ایم. همچنین در مرکز آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه ۲۵۲ رایانه افتتاح شده است و ۱۷ رشته را در دانشگاه به تصویب رسانده ایم.


وی ادامه داد: در اصلاح هر هیئت علمی و نسبت استاد به دانشجو نیز با حمایت معاونت وزارت بهداشت دو فراخوان را منتشر کرده ایم که در فراخوان اول ۷۷ نفر و در فراخوان دوم که هفته بعد مصاحبه آن‌ها انجام می‌شود ۶۴ نفر جذب می‌شوند.


وی با بیان اینکه ۴۴ درصد از این اساتید دانشگاه خانم هستند و ۵۶ درصد دیگر اساتید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آقا هستند اظهار کرد: ۷۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه جزو رتبه‌های برتر در آزمون برد تخصصی شده اند همچنین دانشجویان این دانشگاه ۱۷ رتبه را در دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی کسب کرده اند.


صدوقی اظهار کرد: کمیته دانش پژوهی در دانشگاه ایجاد شده است که به موجب این کمیته ارتقای اساتید تسهیل می‌شود؛ به طوری که اساتید می‌توانند ۵۰ درصد از امتیاز بند سه پژوهشی را از طریق این کمیته دانش پژوهی به دست بیاورند این موضوع سبب شده است تا اساتید دانشگاهی با فعالیت‌های آموزشی ارتقا یابند. اکنون ۴۳ نفر از این طریق در دانشگاه ارتقا یافته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدوقی جشنواره آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

کد خبر 845374 برچسب‌ها خبر ویژه احمدی نژاد

دیگر خبرها

  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری