Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:44:58 GMT

۳۹ هزار نفر در استان بوشهر علیه کرونا واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۱۵۸۲

۳۹ هزار نفر در استان بوشهر علیه کرونا واکسینه شدند

گروه استان‌ها- استان بوشهر از واکسینه شدن ۳۹ هزار نفر علیه بیماری کرونا در استان خبر داد و گفت: روند تزریق واکسن کرونا در استان به گروه‌های هدف بر اساس سند ملی واکسنیاسیون در حال اجرا است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در بررسی روند اجرا پروژه دانشکده دندانپزشکی بوشهر با بیان اینکه اعتبارات لازم برای این پروژه تأمین شده است اظهار داشت: در اجرا این پروژه 15 میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور تخصیص یافته و لازم است برای تکمیل و افتتاح بر اساس برنامه زمانبندی، پروژه شتاب بیشتری بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرا پروژه خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد و بیان کرد: این پروژه بیش از 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌شود ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه کارهای خوب و ماندگاری در حوزه خوابگاهی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است خاطر نشان کرد: با بهره برداری از پروژه‌های در دست اجرا تحولی مهم در عرصه دانشگاه علوم پزشکی در بخش‌های مختلف انجام می‌شود.

گراوند به طرح واکسیناسیون کرونا در استان پرداخت و با بیان اینکه تاکنون 39 هزار نفر دوز نخست واکسن کرونا در استان دریافت کرده‌‌اند تصریح کرد: برخی از این 39 هزار نفر دوز دوم هم دریافت کرده‌اند و روند تزریق واکسن کرونا در استان به گروه‌های هدف بر اساس سند ملی واکسیناسیون در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تاکنون به بیش از 80 درصد سالمندان بالای 75 سال واکسن کرونا تزریق شده است افزود: 72 درصد سالمندان بالای 75 سال و 50 درصد جمعیت بین 70 تا 75 سال استان بوشهر علیه کرونا واکسینه شدند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ظرفیت بیش از این برای تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف دارد گفت: امید می‌رود با واکسن‌های وارداتی و تولیدات داخلی که در ماه‌های آینده عرضه می‌شود جامعه در برابر کرونا ایمن می‌شود.

گراوند، بالاترین فوتی‌های کرونایی را بالای 60 سال دانست و تأکید کرد: سالمندان بر اساس برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر واکسن کرونا را دریافت کنند تا در برابر این بیماری مصون بمانند.

قربانیان کرونا در استان بوشهر افزایش یافت

فوتی کرونایی استان بوشهر به یک‌هزار و 149 نفر رسید254 نفر در استان بوشهر به دلیل ابتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند

وی از بسیج دانشگاه علوم پزشکی برای ایمن‌سازی جامعه در برابر کرونا خبر داد و بیان کرد: سالمندانی که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند با ثبت‌نام در سایت تعیین شده نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام/190/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا در استان پزشکی بوشهر استان بوشهر واکسن کرونا هزار نفر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی

محمدی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در خراسان جنوبی پارسال افزایش چشمگیری نسبت به سالیان قبل‌تر داشته است.

او افزود: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۱۴۰۲ با شاخص (PMP) ۱۶.۸۷ در مقوله اهدای عضو، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

محمدی اظهار کرد: سال ۱۴۰۱، شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی ۱۱.۳۰ اعلام شده بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سال ۱۴۰۲ با هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.

او گفت: از آغاز سال ۱۴۰۳ نیز دو مورد اهدای عضو از بیماران خراسان جنوبی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای
  • ۶ محصول پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان رونمایی شد
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بانک‌ها در توسعه بخش درمان استان بوشهر مشارکت کنند
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد