Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمی، عضو هیات رئیسه مجلس گفت: رهبری توصیه کردند وعده‌هایی داده شود که واقعی باشند که با ظرفیت‌ها و امکانات کشور منطبق باشد.

دوستانی که وعده می‌دهند حتما توجیه‌هایی دارند که امیدوارم باتوجه به اتفاقاتی که در کشور می‌افتد، واقعی باشد.

آن چیزی که ما در مجلس مشاهده می‌کنیم درباره یارانه‌ها، در حال حاضر کششی برای پرداخت چنین مبلغی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر منظور دوستان این است که یارانه‌ها را می‌خواهند بر اساس افزایش قیمت حامل‌های انرژی، افزایش دهند که به نظر من مصلحت نیست.

هنگامی در جدول هدفمندی یارانه‌ها مبالغ حامل‌های انرژی کاملاً مشخص است، دیگر نمی‌دانم دوستان از کجا می‌خواهند افزایش دهند مگر این‌که چنین نیتی نداشته باشند.

خواهشم از کسانی که وعده یارانه‌ مبالغ دیگر می‌دهند این‌ است که جدول هدفمندی بر اساس نحوه درآمدی، توزیعی را مقابل‌شان بگذارند و ببینید از کجا می‌خواهند کم و اضافه کنند و یارانه اضافه‌تر دهند./ایلنا

 

منبع: فردا

کلیدواژه: سلیمی نامزدهای انتخابات وعده های یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • دولت یارانه حمل‌ و نقل عمومی را افزایش دهد
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • سوپرایز مهم برای پدر و مادران جوان | افزایش ۲۵ درصدی یارانه کودکان
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر