Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،علی حدادی، نماینده مردم طالقان، ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در آیین بهره برداری از جاده هشتگرد-طالقان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: شهرستان طالقان در حوزه آبریز با مشکلاتی مواجه است که رفع و رجوع این مسائل نیازمند توجه و پیگیری وزارت راه و شهرسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم طالقان در مجلس در ادامه راه‌های روستایی شهرستان طالقان را یکی از مشکلات منطقه برشمرد و افزود: باید برای رفع مشکل حوزه تردد شهروندان نیز راه‌حلی توسط وزارت راه تعبیه و برنامه ریزی شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: گازرسانی به بالاطالقان و پایین طالقان هم در اولویت قرار دارد و پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام شده است؛ البته که مسائل حوزه بهداشت و درمان شهرستان طالقان نیز مدنظر است که ضرورت دارد به سرعت در این شهرستان بیمارستان دولتی احداث شود.

حدادی از ایجاد شهرک صنعتی برای ایجاد اشتغال در طالقان هم به عنوان یکی از اولویت‌های مهم نام برد و ادامه داد: پروژه هشتگرد-طالقان نیز یکی دیگر از اولویت‌های این منطقه بود که خرسندیم به مرحله بهره برداری رسید.

وی یادآور شد: ایمن‌سازی این جاده یکی از نکات بسیار مهم است که در دستور کار قرار دارد تا با توجه به ریزش‌ها و رانش‌هایی که قبلاً رخ داده از حوادث مشابه پیشگیری شود.

به گفته نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی، در حال حاضر به جای تونل این پروژه یک کنارگذر ایجاد شده تا تونل بعداً تکمیل شود.

حدادی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مشکل بیمارستان شهرجدید هشتگرد هم اشاره و تصریح کرد: شهر جدید هشتگرد با جمعیتی بالغ بر ۹۰ هزار نفر هنوز تکمیل نشده است. این بیمارستان مربوط به وزارت راه می‌شود و نیازمند توجه جدی است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: علی حدادی نماینده مردم طالقان ساوجبلاغ مطالبات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۵۲.۳ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از لایروبی ۵۲.۳ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه در سال گذشته خبرداد.

مجید رستگاری در گفت و گو با ایسنا افزود: طی سال گذشته رودخانه و مسیل‌های شهرستان‌های ارومیه با ۱۵.۸ کیلومتر، میاندوآب با ۱۳.۶ کیلومتر و بوکان با ۸.۴ کیلومتر بیشترین میزان لایروبی را داشتند. 

وی در خصوص عملکرد آزادسازی تصرفات غیرمجاز حریم رودخانه‌ها نیز گفت: ۶۵.۹۴ هکتار از تصرفات غیرمجاز حدود قانونی رودخانه‌ها و مسیل‌های حوضه آبریز دریاچه ارومیه نیز طی سال گذشته آزادسازی شد. 

رستگاری در خصوص انسداد انهار در فصول زراعی در شهرستان‌ها طی سال گذشته گفت: طی بازه زمانی مذکور، ۳۶ مورد از انهار شهرستان ارومیه (شهرچای، باراندوزچای، نازلو چای) و ۱۱ مورد از انهار نقده، ۶ مورد از انهار اشنویه و ۱۲ مورد از انهار میاندوآب (سیمینه رود)  در فصول زراعی مسدود شده است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • سفر وزیر ارتباطات به میامی/ مطالبات گردآوری شدند
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • خاندوزی: مشکلات ساختاری بودجه به تدریج برطرف می‌شود
  • آخرین وضعیت نماینده ارومیه در بیمارستان
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
  • بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد
  • لایروبی ۵۲.۳ کیلومتر از رودخانه‌ها و مسیل‌های حوزه آبریز دریاچه ارومیه