Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر شتاب در مراحل اجرایی پروژه ساخت بزرگراه ارومیه - مهاباد - میاندوآب طبق برنامه زمان‌بندی تأکید و اظهار کرد: این بزرگراه جزو پروژه‌های اولویت‌دار و کلید توسعه جنوب استان است.

حمزه لو افزود: این پروژه در توسعه و گسترش شبکه بزرگراهی استان و ارتقای ایمنی حمل‌ونقل جاده‌ای منطقه تأثیرگذار است به شکلی که با افتتاح بخشی از این محور در سال گذشته آمار تصادفات جاده‌ای استان ۳۵ در صد کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول عنوان کرد: براساس داده‌های پلیس راه آذربایجان‌غربی در سال گذشته آمار تلفات جاده‌ای استان به تعداد ١۴۴ نفر کاهش یافته که علت اصلی آن افتتاح بخش‌های کلیدی از کریدور بزرگراهی غرب کشور به ویژه بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب اعلام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به همراه جلال محمودزاده، نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان مهاباد، مدیرعامل شرکت گاز استان به همراه معاون آب منطقه‌ای استان از عملیات اجرایی پروژه بزرگراه ارومیه-مهاباد-میاندوآب بازدید کرد و تصمیم‌های لازم جهت جابه‌جایی خط انتقال گاز از حریم جاده و کانال‌های آب رسانی اتخاذ شد تا مراحل اتمام این پروژه سرعت بگیرد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی بزرگراه ها کاهش تصادفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در در سفر به شهرستان سقز و در نشست بررسی مسایل و مشکلات طرح‌های عمرانی این شهرستان گفت: بعد از اتمام کلان پروژه‌ها که در سفر رئیس جمهور تحقق یافت، اتمام کریدور، گردنه صلوات آباد و چهار بانده نمودن جاده سقز- بانه از اولویت‌های عمرانی استان خواهد بود.

کیومرث حبیبی با اشاره به اقدامات مناسب در شهرستان سقز یکی از دلایل سفر رئیس جمهور به سقز را وجود طرح‌های ارزشمند، چون سد چراغ ویس، فرودگاه سقز، تصفیه‌خانه و سیستم انتقال آب برشمرد و ادامه داد: تصمیم‌های کلیدی خوبی برای سقز گرفته شد.

وی با بیان اینکه در سفر گذشته رئیس جمهور ۸ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر به استان اختصاص یافت ادامه داد: در سفر بعدی هم ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

حبیبی روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، آسفالت مسیر‌های روستایی و الحاق زمین‌های جدید و چهاربانده نمودن جاده سقز- بانه را مناسب برشمرد و با اشاره به اهمیت شهرستان سقز از مدیران خواست تا متناسب با ظرفیت‌های عمرانی این شهرستان برای توسعه آن بیشتر تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • عقب‌ماندگی کریدور شمال – جنوب در کردستان
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی