Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@12:48:50 GMT

جاوید: دغدغه ملی‌پوشان فوتسال، پاداش نیست

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۷۲۱۳۴

جاوید: دغدغه ملی‌پوشان فوتسال، پاداش نیست

به گزارش ایرنا، مهدی جاوید در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال اظهار داشت: لیگ تمام شده و بازیکنان از آمادگی بالایی در تمرینات برخوردار هستند و در شرایط مسابقه قرار دارند. در این اردو بازیکنان جوان و با تجربه حضور دارند و امیدوارم با این تلفیق در جام جهانی فوتسال لیتوانی نتایج خوبی بدست آوریم.

وی در خصوص برگزاری دیدار های دوستانه و تورنمنت‌های تدارکاتی گفت: ما وظیفه داریم تمرین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئولان فوتسال به دنبال تدارک بازی‌های دوستانه هستند زیرا بدون برگزاری بازی تدارکاتی، نتیجه گرفتن در جام جهانی بسیار سخت است. امیدوارم از این ۲ تورنمنت حداقل یکی برگزار شود تا هماهنگی بازیکنان به روال سابق برگردد. چون بازیکنان تقریبا ۲ سال است، که در کنارهم بازی نکرده اند.

ملی‌پوش فوتسال اضافه کرد: تمام تیم‌های درجه یک فوتسال نیز بازی تدارکاتی چندانی نداشتند، اما خوشبختانه لیگ برتر فوتسال کشورمان خیلی منظم برگزار شد و به نظرم این موضوع می‌تواند کمک خوبی به ما کند.

جاوید درباره پرداخت پاداش‌های سال ۲۰۱۸ تیم ملی فوتسال بیان کرد: صحبت خاصی درباره این موضوع ندارم، اما این پاداش پرداخت شد. این پاداش سه سال پیش هم مبلغ خاصی نبود. ارزش بازیکنان فوتسال خیلی بیشتر از این مبالغ است، اما در حال حاضر کسی دغدغه پاداش ندارد و همه بازیکنان به دنبال موفقیت تیم ملی در جام جهانی فوتسال هستند.

او درباره مهرداد سراجی رئیس کمیته فوتسال گفت: من شناختی از او ندارم و باید زمان بگذرد تا در مورد عملکرد او در کمیته فوتسال قضاوت شود. 

تیم ملی فوتسال کشورمان شهریور ماه باید در مسابقات جام جهانی حاضر شود. این بازی‌ها از ۲۳ شهریور تا ۱۱ مهر ماه و با حضور ۲۴ تیم به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شوند. قرعه کشی مسابقات جام جهانی هم روز سه شنبه ۱۱ خرداد ماه در زوریخ سوئیس انجام خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی جاوید لیگ برتر فوتسال کمیته فوتسال تیم ملی فوتسال ایران کمیته فوتسال لیگ برتر فوتسال مهدی جاوید جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۷۲۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف

به گزارش "ورزش سه"، ضعف گلزنی صنعت نفت آبادان و خلق موقعیت های ناچیز، یکی از مشکلات بزرگ این تیم ریشه دار در لیگ بیست و سوم بوده است. آبادانی ها در سه دیدار اخیر مقابل نساجی، گل گهر و ملوان فقط یک بار جشن شادی گل برپا کرده اند که آن تک گل هم حاصل اشتباه بزرگ علیرضا رضایی، دروازه بان نساجی بود که در مهار سانتر پنجاه متری ناموفق بود و توپ از بین پاهای او وارد دروازه شد.

یکی از دغدغه های فراز کمالوند که به تازگی هدایت صنعت نفت را به عهده گرفته، افت معنی دار مهره های تهاجمی تاثیرگذار این تیم است که راه گشودن دروازه حریف را گم کرده اند.

طالب ریکانی، هافبک تهاجمی باسابقه نفتی ها، لیگ را بسیار خوب شروع کرد و در هفته دوم مقابل فولاد، روی هر دو گل تیمش نقش داشت تا صنعت نفت اولین پیروزی را در لیگ جشن بگیرد. صنعت نفت اگرچه در 3 بازی پیاپی مقابل نساجی، سپاهان و ملوان فقط یک امتیاز گرفت اما ریکانی در هر سه بازی موفق به گلزنی شد تا در پایان هفته ششم، با 4 گل زده و 1 پاس گل، یکی از موثرترین عناصر هجومی لیگ باشد.

اما گلی که در دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی به ملوان به ثمر رسید، آخرین گل کاپیتان نفتی ها در لیگ بود و اگر گل او به استقلال ملاثانی در جام حذفی را نادیده بگیریم، در واقع این هافبک خلاق و شوتزن از 27 مهر 1402 دیگر موفق به گلزنی نشد.

این اتفاق به نوعی دیگر برای علی یوسف هم رخ داده است. این مهاجم عراق که در آغاز فصل از الزورا به آبادان آمد، در 10 بازی ابتدایی لیگ عملکرد قابل قبولی داشت و اتفاقا آخرین پیروزی نفت در لیگ با درخشش او مقابل مس رفسنجان به دست آمد. علی یوسف در پایان هفته دهم با 3 گل و 2 پاس گل، جایگاه خوبی در میان موثرترین مهره های تهاجمی لیگ داشت اما او هم به سرنوشت طالب دچار شد و از 3 آذر 1402 دیگر هیچ نقشی در گلزنی یا گلسازی صنعت نفت نداشته است.

صنعت نفت اگر می خواهد سال آینده هم در لیگ برتر باشد، به شدت نیاز دارد پای مهاجمان تاثیرگذارش بار دیگر به گلزنی باز شود.

دیگر خبرها

  • ببینید | درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش در تورنمنت چهار جانبه ویتنام / فیلم
  • دغدغه فراز: بازکردن قفل پای ریکانی و علی یوسف
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • سفال‌منش:۳ لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • چمن مصنوعی، ملی‌پوشان را زخمی کرد!(عکس)
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • چرخش سریع استقلال مقابل قلعه‌نویی؛ نظر آبی‌ها بعد از چند ساعت کاملا عوض شد!